Για πρώτη φορά ο παραγωγός έσπασε τη σιωπή του και αρνήθηκε τους ισχυρισμούς της ηθοποιού
H γεννημένη στο Μεξικό ηθοποιός Σάλμα Χάγιεκ εντάχθηκε στις γυναίκες του Χόλιγουντ που κατηγορούν τον παραγωγό ταινιών Χάρβεϊ Γουάινστιν για σεξουαλική παρενόχληση, αποκαλώντας τον «τέρας» σε άρθρο που δημοσιεύθηκε από την εφημερίδα New York Times την Τρίτη.
«Για χρόνια, ήταν το τέρας μου», έγραψε η Χάγιεκ στο κομμάτι της στο οποίο αναφέρει περιγραφές της σεξουαλικής παρενόχλησης, του εκφοβισμού και των απειλών.
Η Holly Baird, εκπρόσωπος του Γουάινστιν, προέβη σε δήλωση για λογαριασμό του το βράδυ της Τετάρτης αμφισβητώντας τα λεγόμενα της ηθοποιού και τονίζοντας ότι οι ισχυρισμοί της για σεξουαλικά παραπτώματα είναι ανακριβείς.
Διαβάστε ΕΔΩ: «Ο Weinstein απειλούσε να με σκοτώσει αν δεν ενέδιδα σεξουαλικά»
«Ο Γουάινστιν θεωρεί την Σάλμα Χάγιεκ πρώτης τάξεως ηθοποιό και της έδωσε ρόλους σε αρκετές από τις ταινίες του, μεταξύ των οποίων το «Once Upon a Time in Mexico», το «Dogma» και το «Studio 54».
Ήταν πολύ περήφανος για το βραβείο Καλύτερης Ηθοποιίας στο φιλμ «Φρίντα» και συνεχίζει να υποστηρίζει το έργο της», αναφέρει η δήλωση που έδωσε στη δημοσιότητα ο δικηγόρος του.
«Ενώ η Τζένιφερ Λόπεζ ενδιαφέρθηκε να υποδυθεί την Φρίντα Κάλο και τότε ήταν μεγαλύτερο αστέρι, ο Γουάινστιν επικράτησε των άλλων επενδυτών για να στηρίξει τη Σάλμα ως πρωταγωνίστρια.
Η Miramax έβαλε τα μισά χρήματα και ο προϋπολογισμός ήταν πάνω από 12 εκατομμύρια.
Όπως και στα περισσότερα έργα συνεργασίας, υπήρξε δημιουργική τριβή στη «Φρίντα», αλλά συνέβαλε στο να οδηγηθεί το έργο στην τελειότητα.
Η ταινία έκανε άνοιγμα σε πολλές αίθουσες και υποστηρίχθηκε από μια τεράστια διαφημιστική καμπάνια και έναν τεράστιο προϋπολογισμό», συνεχίζει η δήλωση του παραγωγού.
Σε ό,τι αφορά την σκηνή σεξ, για την οποία η Σάλμα έκανε δηλώσεις ο δικηγόρος του Γουάινστιν επέμεινε, «ο κ. Γουάινστιν δεν θυμάται να πιέζει τη Σάλμα να κάνει μια σκηνή σεξ με μια γυναίκα συμπρωταγωνίστριά της και δεν ήταν εκεί στα γυρίσματα. Ωστόσο, αυτό ήταν μέρος της ιστορίας, καθώς η Φρίντα Κάλο ήταν αμφιφυλόφιλη και η πιο σημαντική σεξουαλική σκηνή στην ταινία χορογραφήθηκε από την ίδια και τον Tζέφρεϊ Ρας. Το αρχικό μοναδικό φρύδι που χρησιμοποιήθηκε ήταν ένα ζήτημα, διότι αποσπούσε την προσοχή από όλες τις σκηνές. Οι ισχυρισμοί που κάνει η Σάλμα δεν είναι ακριβείς και άλλοι που είδαν τα γεγονότα έχουν διαφορετικό απολογισμό για το τι συνέβη. Ο Εντ Νόρτον που ήταν τότε ο φίλος της Χάγιεκ εργάστηκε με τον Γουάινστιν για την επανεξέταση του σεναρίου στο Μεξικό και έκανε μια λαμπρή δουλειά με το σενάριο. Ο Γουάινστιν πολέμησε το WGA για να του δώσει κρέντιτς στην ταινία. Η προσπάθειά του ήταν ανεπιτυχής προς απογοήτευση όλων», καταλήγει η δήλωση