“Μήπως είσαι ο άνεργος της χρονιάς;”

Το “δόγμα του σοκ” διαπνέει ανέκαθεν τις διαφημιστικές καμπάνιες της Benetton.

Πέρυσι η εταιρεία ρούχων ξεσήκωσε ακόμη και την οργή του Βατικανού με την καμπάνια που έδειχνε ηγέτες αντίπαλων ομάδων και κρατών να ανταλλάσσουν φιλιά στο στόμα.

Φέτος, πιστή στο “δόγμα” της για διαφημίσεις που σοκάρουν, η Benetton, έχει μια διαφορετική προσέγγιση.

Που δεν θα σκανδαλίσει αλλά θα σοκάρει για ακόμη μια φορά. Κεντρικός άξονας η μάστιγα της ανεργίας των νέων. Ένα τεράστιο κοινωνικό θέμα που σαρώνει ολόκληρο τον κόσμο, φυσικά και τη χώρα μας.

 

Μάλιστα, μέσω του ιδρύματος unhate, καλεί νέους από ολόκληρο τον κόσμο, που δεν έχουν δουλειά, να γίνουν τα μοντέλα της νέας διαφημιστικής εκστρατείας της.

Όσοι νέοι θέλουν να συμμετάσχουν πρέπει να στείλουν ιδέες για πρότζεκτ αντιμετώπισης του προβλήματος. Τα 100 καλύτερα, θα βραβευτούν και θα χρηματοδοτηθούν από την εταιρεία.

Δείτε εδώ την εκστρατεία της Benetton.