Η εποχή των απρόσιτων διευθυντών, που πολλοί δεν γνώριζαν καν το πρόσωπό τους, έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Οι εταιρείες ζητούν από τους CEOs να δείχνουν πιο “ανθρώπινοι”, πιο αυθεντικοί, πιο προσεγγίσιμοι, γράφει η εφημερίδα Wall Street Journal.
Πολιτικοί, αξιωματούχοι, τραγουδιστές, celebrities ξέρουν ήδη από καιρό το μυστικό: τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να τους κρατήσουν στην επικαιρότητα και να τους χαρίσουν το αναγκαίο επικοινωνιακό προφίλ που χρειάζονται για να διατηρήσουν την... καρέκλα τους και τη θέση τους στην καρδιά του κόσμου.
Ποιος, όμως, μπορεί τελικά να φοβάται το ρίσκο των 140 χαρακτήρων ενός μηνύματος στο Twitter;
Έρευνα του CEO.com δείχνει ότι στις ΗΠΑ, 7 στους 10 CEOs δεν έχουν καμία παρουσία σε κοινωνικά δίκτυα όπως το Twitter ή το Facebook. Ενώ και από το υπόλοιπο 30%, μόλις το 4% αυτών έχουν προφίλ με το πραγματικό τους όνομα στο Twitter και 8% αντιστοίχως στο Facebook.
Απεναντίας, το 34% των Αμερικανών είναι στο Twitter και το 50% στο Facebook.
Ωστόσο, οι ειδικοί συμβουλεύουν τους CEOs να εξοικειωθούν με την ιδέα και τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
“Οι άνθρωποι θέλουν CEOs που να είναι αληθινοί. Θέλουν να ξέρουν τι σκέφτονται. Και μπορείτε να σκεφτείτε οικονομικότερο τρόπο πρόσβασης προς πελάτες και υπαλλήλους;” συμβουλεύει ο καθηγητής management στο Harvard Business School, Bill George.