Μερικά από τα μυστικά της επιτυχίας του
Αδιαμφισβήτητα ο Στιβ Τζομπς είχε τεράστιο επικοινωνιακό χάρισμα. Για αυτό και αναλάμβανε ο ίδιος να παρουσιάσει τα νέα προϊόντα της Apple.
Ο ιθύνων νους της εταιρείας από το Κουπερτίνο είχε τον τρόπο του για να πείθει το ακροατήριο που τον άκουγε. Σύμφωνα με το inc.com, υπάρχουν τρεις κανόνες που ο Τζομπς εφάρμοζε στις παρουσιάσεις του.
1. Δεν φοβόταν να απελευθερώσει το πάθος του
Ο Τζομπς πίστευε ότι οι άνθρωποι με πάθος μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο. Σε μια περίφημη ομιλία του στο Στάνφορντ είχε πει: «η εργασία θα καλύψει μεγάλο μέρος της ζωής σας και ο μόνος τρόπος για να είστε πραγματικά ικανοποιημένοι, είναι να κάνετε κάτι που να πιστεύετε ότι είναι πραγματικά σπουδαίο».
2. Δημιουργούσε «wow» στιγμές
Κάθε παρουσίαση του Jobs είχε μία ή παραπάνω στιγμές που άφηναν τους άλλους... με ανοιχτό το στόμα. Ήταν η στιγμή για την οποία θα μιλούσαν όλοι την επόμενη ημέρα. Οι ομιλίες του δεν ήταν ποτέ βαρετές επειδή είχε ένα σενάριο που ανέπτυε σιγά σιγά μέχρι να φτάσει σε μια κορύφωση.
3. Ο «κανόνας των τριών»
Σύμφωνα με τον Jobs οι άνθρωποι μπορούν να θυμούνται με ευκολία μέχρι τρεις πληροφορίες. Αν προσθέσεις περισσότερα στοιχεία, τότε δυσκολεύει αρκετά η απομνημόνευση. Έτσι π.χ σε μια ομιλία του στο Στάνφορντ είπε τρεις ιστορίες. Στην παρουσιάση του iPhone το 2007, ο Στιβ Τζομπς έκανε το κοινό να σκεφτεί ότι επρόκειτο να λανσάρει τρία προϊόντα: ένα νέο iPod, ένα τηλέφωνο και μια συσκευή επικοινωνίας μέσω Διαδικτύου...
Αμέσως μετά έκανε την αποκάλυψη, προκαλώντας ενθουσιασμό: «Δεν το πιάσατε; Δεν πρόκειται για τρεις διαφορετικές συσκευές. Αυτή είναι μία συσκευή και την αποκαλούμε iPhone»!