Η συμβουλή ενός ειδικού που «έχει βοηθήσει κόσμο να βρει δουλειά στη Google και στο Facebook»
O Jermaine L. Murray είναι career coach και ιδρυτής της JupiterHR. Ειδικεύεται στο να βοηθά εταιρίες στο κομμάτι των προσλήψεων. Μάλιστα έχει προσλάβει υποψήφιους σε εταιρίες όπως η Google, η Microsoft και το Facebook.
Όπως εξηγεί ο Murray το Νο1 πράγμα που δεν θέλει να βλέπει στα βιογραφικά είναι οι λεγόμενες «λέξεις-κλειδιά». Υπάρχει μια εσφαλμένη αντίληψη μεταξύ των ατόμων που αναζητούν εργασία ότι υπάρχουν εφαρμογές που ψάχνουν λέξεις κλειδιά μέσα στα βιογραφικά και αν δεν τις βρουν, απορρίπτουν το υποψήφιο. Δεν υπάρχουν εφαρμογές αλλά οι άνθρωποι είναι εκείνοι που κάνουν την απόρριψη.
Επομένως, μπορείς να συμπεριλάβεις λέξεις-κλειδιά από την περιγραφή της θέσης, μόνο όταν ευθυγραμμίζονται με την εμπειρία σου.
Σε άρθρο του στο CNBC, o Jermaine L. Murray τονίζει ό,τι πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν τις key words με λάθος τρόπο. Γεμίζουν υπερβολικά το βιογραφικό τους με όσο το δυνατόν περισσότερες λέξεις που ταιριάζουν στην περιγραφή της θέσης εργασίας.
Αυτό γίνεται επειδή πολλοί πιστεύουν ό,τι οι εργοδότες στηρίζονται σε λογισμικό σάρωσης βιογραφικών το οποίο απορρίπτει όσα δεν έχουν τις...σωστές λέξεις. Κάτι που δεν ισχύει.
«Γενικά, τα ανθρώπινα μάτια βλέπουν κάθε βιογραφικό πριν ληφθούν οι αποφάσεις. Να είστε σίγουροι πώς πάντα κάποιος θα είδε το βιογραφικό σας σημείωμα», σημειώνει ο κ. Murray.