Μάλλον ο... ανοιχτοχέρης πελάτης στην πορεία το μετάνιωσε
Πριν από μερικούς μήνες, είχε γίνει viral η είδηση πως ένας πελάτης εστιατορίου στην Πενσιλβάνια άφησε 3.000 δολάρια ως φιλοδώρημα για έναν λογαριασμό μόλις 13 δολαρίων. Μόνο που συγκεκριμένος, φαίνεται πως το μετάνιωσε και τώρα τα ζητάει πίσω, με αποτέλεσμα οι δύο πλευρές να ετοιμάζονται πλέον να λύσουν τις διαφορές τους στα δικαστήρια.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα στις ΗΠΑ, όταν η Mariana Lambert είδε το τεράστιο αυτό ποσό, ενημέρωσε σχετικά τον υπεύθυνο του Alfredo Cafe, ο οποίος υποψιάστηκε πως κάτι πήγαινε στραβά.
Ωστόσο από τη στιγμή που οι μέρες πέρναγαν και δεν εμφανιζόταν ο εν λόγω πελάτης, θεώρησαν πως δεν υπήρξε κάποιο πρόβλημα.
«Σήμαινε πολλά για εμένα αυτή η κίνηση, γιατί όλα περνάνε από τους σερβιτόρους. Άγγιξε την καρδιά μου. Ακόμα δεν το πιστεύω, είμαι σε σοκ», είχε πει εκείνες τις μέρες.
Μερικές εβδομάδες αργότερα όμως, η όλη κατάσταση άρχισε να αλλάζει. «Σχεδόν πριν από ένα μήνα, δεχθήκαμε ένα mail από τον Eric Smith που αμφισβητούσε την χρέωση που είχε γίνει για το φιλοδώρημα», είπε ο μάνατζερ του Alfredo's Cafe, Zachary Jacobson, συμπληρώνοντας: «Θεωρήσαμε πως κάποιος έκανε μία καλή κίνηση».
Στην αρχή, όταν επικοινώνησαν μαζί του, θεώρησαν πως ήταν απλά μία παρεξήγηση, όμως εκεί κατάλαβαν οτι ο πελάτης το εννοούσε όταν ζητούσε πίσω τα χρήματά του.
Έτσι και με δεδομένο οτι τα 3.000 δολάρια έχουν πληρωθεί στην σερβιτόρα, η επιχείρηση σταμάτησε κάθε επαφή μαζί του και πλέον έχουν δώσει ραντεβού στα δικαστήρια για να λύσουν το θέμα.