Υπάρχει πολύωρη αναμονή σε ουρές και πολλοί άνθιρωποι έχουν χάσει τις πτήσεις τους
Ο εκτελεστικός διευθυντής του αεροδρομίου Σίπχολ του Άμστερνταμ ανακοίνωσε σήμερα την παραίτησή του, λόγω των συνεχιζόμενων προβλημάτων που αντιμετωπίζει εδώ και μήνες το αεροδρόμιο, με τις πολύωρη αναμονή σε ουρές, λόγω έλλειψης προσωπικού.
«Έκανα το καλύτερο που μπορούσα αλλά δεν τα καταφέραμε ακόμη», είπε ο Ντικ Μπένσοπ αφού το αεροδρόμιο ζήτησε, για άλλη μία φορά αυτήν την εβδομάδα, από τις αεροπορικές εταιρίες, να ακυρώσουν πτήσεις διότι δεν επαρκεί το προσωπικό ασφαλείας.
«Ο τρόπος με τον οποίο το Σίπχολ αντιμετωπίζει τα προβλήματα και οι δικές μου ευθύνες, ως γενικός διευθυντής, έχουν επικριθεί», σημείωσε ο Μπένσοπ στην ανακοίνωσή του, δηλώνοντας ότι αποχωρεί «με δική του πρωτοβουλία» ώστε να δώσει στο αεροδρόμιο «το περιθώριο για να κάνει ένα νέο ξεκίνημα».
Όπως και πολλά άλλα αεροδρόμια στην Ευρώπη, η λειτουργία του Σίπχολ τους τελευταίους μήνες διαταράχθηκε λόγω έλλειψης προσωπικού, τη στιγμή που ο τομέας των αερομεταφορών ανακάμπτει μετά την πανδημία της Covid-19., εξηγεί το ΑΠΕ ΜΠΕ. Για να μειωθεί η αναμονή στις ουρές, από τον Ιούλιο το αεροδρόμιο έχει βάλει πλαφόν στον αριθμό των επιβατών που δέχεται. Υποσχέθηκε επίσης στο προσωπικό μπόνους για τους μήνες με τον μεγαλύτερο φόρτο εργασίας.
«Δραστικά μέτρα ελήφθησαν υπό τη διεύθυνση του Ντικ για να σταθεροποιηθεί η κατάσταση στο Σίπχολ», δήλωσε ο Γιαπ Βίντερ, ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του αεροδρομίου. Παραδέχτηκε ότι «έγιναν βελτιώσεις το καλοκαίρι» όμως «αυτό δεν αρκεί», πρόσθεσε.
Ο Μπένσοπ, πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος στη Shell, υπέβαλε την παραίτησή του το βράδυ της Τετάρτης και το διοικητικό συμβούλιο την έκανε δεκτή. Θα παραμείνει όμως στη θέση του μέχρι τον διορισμό του διαδόχου του.
Η αποχώρηση του Μπένσοπ ήταν «μια λογική συνέπεια των όσων έχουν συμβεί στο αεροδρόμιο τους τελευταίους μήνες», σχολίασε το συνδικάτο προσωπικού καμπίνας VNC.