Η Κιάρα Φεράνι με πάνω από 23 εκατ. followers απογείωσε την Tod's
Ο ιταλικός όμιλος μόδας Tod's ανακοίνωσε σήμερα, ότι διόρισε τη σταρ του Instagram και influencer Κιάρα Φερόνι μέλος του διοικητικού του συμβουλίου, εντείνοντας τις προσπάθειες να κερδίσει τους νεότερους σε ηλικία αγοραστές που τροφοδοτούν την ανάπτυξη του κλάδου.
Η μετοχή του ομίλου δερμάτινων ειδών πολυτελείας κατέγραψε άλμα άνω του 5% μετά την ανακοίνωση για τη Φεράνι, την 33χρονη Ιταλίδα επιχειρηματία του διαδικτύου με περισσότερους από 23 εκατ. ακολούθους στο Instagram όπου δίνει συμβουλές μόδας και στιλ ενώ προσπαθεί να ευαισθητοποιήσει για κοινωνικά θέματα.
«Είμαστε σίγουροι ότι η γνώση της Κιάρα για τον κόσμο των νέων ανθρώπων, σε συνδυασμό με την εμπειρία άλλων μελών του συμβουλίου, μπορεί να οδηγήσει σε απόψεις που επικεντρώνονται περισσότερο στην αλληλεγγύη προς άλλους, με ισχυρή εστίαση στις νεότερες γενιές που, τώρα περισσότερο από ποτέ, χρειάζονται να τις ακούσει κάποιος», ανέφερε η Tod's.
Η εταιρία Tod's λανσάρισε μια νέα στρατηγική στα τέλη του 2017 προκειμένου να δώσει νέα πνοή στα εμπορικά της σήματα και να προσελκύσει νεότερους σε ηλικία καταναλωτές, ωστόσο, η πανδημία της COVID-19 δυσχέρανε τις προσπάθειές της. Οι πωλήσεις της μειώθηκαν σχεδόν κατά ένα τρίτο το 2020 λόγω των lockdowns και της κατάρρευσης του τουρισμού, σηματοδοτώντας την πέμπτη συνεχή χρονιά μείωσης των ετήσιων πωλήσεων.
«Η είσοδος της Φεράνι στο συμβούλιο της Tod's θα οδηγήσει σε αύξηση της αναγνωρισιμότητας του εμπορικού σήματος και οι επενδυτές ελπίζουν ότι θα βοηθήσει να προωθηθούν οι πωλήσεις του ομίλου στη σημερινή δύσκολη αγορά», δήλωσε χρηματιστής από το Μιλάνο.
Οι λεγόμενες γενιές Z και Y, που γεννήθηκαν μετά το 1995, θα αντιστοιχούν περίπου στα δύο τρίτα της συνολικής ζήτησης στον κλάδο ειδών πολυτελείας το 2025, συγκριτικά με περίπου 45% το 2019, σύμφωνα με τις τελευταίες προβλέψεις της εταιρίας συμβούλων Bain. «Η γνώση της Κιάρα για τον κόσμο των νέων είναι πολύτιμη», δήλωσε ο Ντιέγκο Ντέλα Βάλε, ιδρυτής και βασικός μέτοχος της Tod's.