Νέο ρεκόρ σχεδόν 20.000 κρουσμάτων
Νέο ρεκόρ κρουσμάτων του νέου κορονοϊαύ καταγράφηκε το 24ωρο που πέρασε στη Γερμανία, ενώ σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν σήμερα οι καταναλωτές έσπευσαν ξανά να αποθηκεύσουν προϊόντα, όπως χαρτιά τουαλέτας, αντισηπτικά χεριών και υλικά για είδη αρτοποιίας ενόψει του δεύτερου, μερικού αυτήν τη φορά, lockdown στη χώρα τους, το οποίο τέθηκε σε ισχύ αυτήν την εβδομάδα.
Ο αριθμός των επιβεβαιωμένων κρουσμάτων SARS-CoV-2 στη Γερμανία αυξήθηκε κατά 19.990 τις προηγούμενες 24 ώρες, φθάνοντας τα 596.583, σύμφωνα με τα δεδομένα που συγκεντρώνει το Ινστιτούτο Ρόμπερτ Κοχ για τις λοιμώδεις νόσους. Πρόκειται για ημερήσιο αριθμό άνευ προηγουμένου.
Το ίδιο διάστημα, 118 ασθενείς υπέκυψαν εξαιτίας της COVID-19, με τον απολογισμό των θυμάτων της πανδημίας του κορονοϊού στη χώρα να φθάνει τους 10.930 νεκρούς ως αυτό το στάδιο, κατά την ίδια πηγή.
Η Στατιστική Υπηρεσία της Γερμανίας ανακοίνωσε σήμερα ότι η αύξηση των κρουσμάτων του νέου κορονοϊού και η νέα μερική καραντίνα που επιβλήθηκε από τις 2 Νοεμβρίου αύξησαν τη ζήτηση των καταναλωτών για ορισμένα προϊόντα υγιεινής και τροφίμων κατά το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Οκτωβρίου.
Οι πωλήσεις χαρτιών υγείας ήταν 139% πάνω από τον μέσο όρο τους μήνες που προηγήθηκαν της υγειονομικής κρίσης που προκλήθηκε από τον νέο κορονοϊό, δηλαδή από τον Αύγουστο του 2019 ως τον Ιανουάριο του 2020, σύμφωνα με την Στατιστική Υπηρεσία όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Παράλληλα οι αγορές απολυμαντικών αυξάνονταν συνεχώς τις τελευταίες εβδομάδες και ανήλθαν σε 104% πάνω από τα επίπεδα προ κρίσης κατά την τελευταία εβδομάδα του Οκτωβρίου. Ωστόσο παρέμειναν χαμηλότερες από τα επίπεδα που είχαν αγγίξει κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown την άνοιξη, όταν οι πωλήσεις σχεδόν οκταπλασιάστηκαν ορισμένες φορές.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας, οι καταναλωτές έσπευσαν επίσης να αποθηκεύσουν υλικά ψησίματος, με τις πωλήσεις αλευριού να αυξάνονται κατά 101% από τα επίπεδα προ κρίσης και τις πωλήσεις μαγιάς και ζάχαρης να αυξάνονται κατά 74% και 63% αντίστοιχα.
Ωστόσο και οι πωλήσεις αυτών των προϊόντων ήταν χαμηλότερες από αυτές της άνοιξης κατά την πρώτη καραντίνα, γεγονός το οποίο δείχνει ότι οι εκκλήσεις των πολιτικών να αποφευχθεί ο συνωστισμός στα καταστήματα εισακούσθηκαν τουλάχιστον εν μέρει, επισημαίνει η Στατιστική Υπηρεσία στην ανακοίνωσή της.