Τα σημεία που θέλουν προσοχή
Πόσες φορές έχεις φτιάξει και στείλει το βιογραφικό σου και σκέφτεσαι αν το έχεις δημιουργήσει σωστά και αν θα τραβήξει το ενδιαφέρον αυτού που θα το διαβάσει; Ένας έμπειρος CEO, ο Gary Burnison, περιγράφει στο CNBC πώς είναι το βιογραφικό που του κεντρίζει το ενδιαφέρον και δεν περνά απαρατήρητο.
Ο CEO της Korn Ferry αναφέρει, λοιπόν, τα εξής…
Αρχικά θα πρέπει να διαβάζεται εύκολα, δηλαδή να είναι ξεκάθαρα δομημένες και οργανωμένες οι πληροφορίες με κουτιά, bullets και bold όπου αυτό χρειάζεται. Είναι πολύ βασικό για να μην κουράσει τον αναγνώστη που έχει μπροστά του, ίσως, δεκάδες βιογραφικά.
Το επόμενο βασικό χαρακτηριστικό είναι να μην έχει κλισέ εκφράσεις αλλά να αποτυπώνει απλά την αλήθεια. Εκφράσεις όπως «οργανωτικό πνεύμα» και «αποτελεσματικός στην πίεση» είναι πλέον πολύ ξεπερασμένα και συνηθισμένα. Το καλύτερο είναι να λέτε περιεκτικά τι ακριβώς κάνατε στην προηγούμενη δουλειά σας, μιλώντας κυρίως για αποτελέσματα και λιγότερο για αρμοδιότητες.
Τέλος, όπως αναφέρει ο ίδιος, το καλύτερο βιογραφικό που έχει δει παρουσίαζε την επαγγελματική του ιστορία σαν ιστορία, με χρονική δηλαδή σειρά από το παρελθόν στο παρόν και όχι μπερδεμένα μεταξύ τους ανάλογα με το ποιο θεωρείτε εσείς σημαντικότερο.