Παρουσίασε τρεις διαφορετικές βλάβες στα συστήματά του μέσα σε λίγη ώρα
Απίστευτη ταλαιπωρία περίμενε 200 επιβάτες πτήσης της Hawaiian Airlines, που ταξίδευαν από το Λος Άντζελες στο Μάουι, αφού το αεροπλάνο τους επέστρεψε στο αεροδρόμιο τρεις φορές.
Το αεροπλάνο μετά τις δύο πρώτες απογειώσεις, αποφασίστηκε κατά την τρίτη απόπειρα να ακυρωθεί η πτήση. Το αεροπλάνο και τις τρεις φορές παρουσίασε βλάβες, αλλά σε διαφορετικά συστήματα, που δεν σχετίζονταν η μία με την άλλη, ανέφερε ο διευθυντής της εταιρείας Άλεξ ντα Σίλβα, αναφορικά με το περιστατικό. Ο ντα Σίλβα απολογήθηκε για την ταλαιπωρία, που υπέστησαν οι επιβάτες, τονίζοντας ότι προτεραιότητα της εταιρείας είναι η ασφάλεια.
Οι επιβάτες επιβιβάστηκαν σε άλλες πτήσεις για τον προορισμό τους, ενώ τους δόθηκαν κουπόνια για παραμονή σε ξενοδοχείο και γεύματα. Σε όλους τους επιβάτες επιστράφηκε το ποσό της πτήσης και τους δόθηκε επιπλέον πίστωση 100 δολαρίων για μελλοντική πτήση.
Η εταιρεία απέδωσε τις βλάβες στην μεγάλη απόσταση μεταξύ των δύο αεροδρομίων, τονίζοντας ότι τέτοιες υπεράκτιες πτήσεις έχουν πιο αυστηρές απαιτήσεις σε θέματα ασφάλειας. «Όταν υπάρξει μια ανωμαλία σε μια πτήση, μπορεί και πολύ συχνά συνεχίζει μέχρι τον προορισμό της. Ωστόσο, οι πτήσεις της ETOP λειτουργούν με αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας. Τα αεροσκάφη μας έχουν πλεονάζοντα συστήματα, όμως το πρότυπο μας είναι να ανταποκρινόμαστε σε οποιαδήποτε ένδειξη ανωμαλιών με μεγάλη προσοχή», αναφέρει.