Τα στοιχεία που υπέκλεψαν οι χάκερ
Μέχρι και 380.000 τραπεζικές κάρτες πελατών της είναι πιθανό να αφορά η ηλεκτρονική κλοπή δεδομένων από τα συστήματα της βρετανικής αεροπορικής εταιρείας British Airways, η οποία ερευνά ήδη την υπόθεση και προαναγγέλλει αποζημίωση στα θύματα.
Η British Airways αποκάλυψε χθες το βράδυ ότι υπέστη ηλεκτρονική κλοπή δεδομένων στα τέλη Αυγούστου και τις αρχές του Σεπτεμβρίου εν μέσω της περιόδου των διακοπών λόγω ηλεκτρονικής βλάβης, η οποία έχει τώρα διορθωθεί, και επισήμανε ότι η κλοπή αυτή μπορεί να αφορά 380.000 πελάτες της.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο και εκτελεστικό διευθυντή της εταιρείας Άλεξ Κρουζ, οι πληροφορίες που εκλάπησαν αφορούν το όνομα, τη διεύθυνση, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) πελατών της και κυρίως όλα τα δεδομένα τραπεζικών τους καρτών, δηλαδή τον αριθμό, την ημερομηνία λήξης και τον τριψήφιο κωδικό ασφαλείας.
Αντιθέτως οι κυβερνοπειρατές δεν απέκτησαν πρόσβαση στα δρομολόγια των πτήσεων ή στις πληροφορίες που βρίσκονται στο διαβατήριο των επιβατών.
«Είμαστε εξαιρετικά λυπημένοι γι' αυτό που συνέβη. Επρόκειτο για μια εγκληματική, κακόβουλη επίθεση που έγινε με την χρήση πολύ υψηλής τεχνολογίας στην σελίδα μας στο διαδίκτυο», εξήγησε ο Κρουζ.