Τι μπορείς να κάνεις αν το όπλο του εχθρού σου αποδεικνύεται ισχυρότερο από το δικό σου; Μα να τον πολεμήσεις με το ίδιο όπλο. Και μπορεί ο Ερντογάν να έχει χαρακτηρίσει "δαίμονες" τα social media και να τα αποστρέφεται αλλά αφού αναδεικνύονται αποτελεσματικά κατάλαβε μάλλον ότι δεν έχει επιλογή παρά να τα εντάξει στο οπλοστάσιο του.
Έτσι, μετά το πρόσφατο κύμα διαδηλώσεων εναντίον του, που οργανώθηκε μέσω Twitter, ο Τούρκος πρωθυπουργός, επιστράτευσε 6.000 εθελοντές - οπαδούς του, οι οποίοι θα "απλωθούν" στο Twitter, το Facebook και τα λοιπά μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να βελτιώσουν την εικόνα της κυβέρνησης και να την υπερασπίζονται ενάντια σε επικρίσεις.
Μάλιστα, μέλη του κόμματος του Ερντογάν, ΑΚΡ, θα εκπαιδεύσουν τους 6.000 αυτούς e-στρατιώτες για το πώς θα μπορέσουν να βοηθήσουν μέσω των social media. Όπως μάλιστα αναφέρει η Wall Street Journal, η εκπαίδευση θα γίνει σε μεγάλες αίθουσες και θα χρηματοδοτηθεί από το ΑΚΡ.
Ο ρόλος της ομάδας, όπως αναφέρει πάντα η WSJ, θα είναι αφενός να προωθεί την προσέγγιση του κυβερνώντος κόμματος, με συμβολή σε συζητήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ανάρτηση στοιχείων σε Facebook, Twitter, Youtube και Instagram, και να είναι σε επιφυλακή για αρνητικά σχόλια, τα οποία θα πρέπει να αντικρούει.