Μετά τη διπλή αεροπορική τραγωδία, με τις πτήσεις MH17 και MH370, η Malaysia Airlines εξετάζει το ενδεχόμενο αλλαγής του ονόματος της. Στα σχέδια του αερομεταφορέα είναι ένα ολικό ρετούς στο brand και την εικόνα της ενώ αναζητά και νέους επενδυτές. Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία θα προχωρήσει σε πλήρη αναδιάρθρωση της επενδυτικής της δομής, του προσωπικού της (αριθμεί 20.000 εργαζομένους) αλλά και των δρομολογίων που εκτελεί.
Η εταιρεία εξυπηρετεί περίπου 50.000 πελάτες ημερησίως.
Από την πρώτη τραγωδία όμως, με την απώλεια του Μπόινγκ 777 τον περασμένο Μάρτιο, η Malaysia Airlines έχει χάσει ως προς την αξία της περίπου 35%.
Ωστόσο ο εμπορικός διευθυντής δηλώνει ότι μετά την αναδιάρθρωση, η εταιρεία "θα αναδειχτεί δυνατότερη".
Ο αερομεταφορέας ελέγχεται από τη μαλαισιανή κυβέρνηση, μέσω του επενδυτικού fund Khazanah Nasional Bhd, με ποσοστό μετοχών 69,4%.
Σύμφωνα με το Bloomberg News, ο αερομεταφορέας χρειάζεται $629 εκατομμύρια για να μην καταρρεύσει. Οι επενδυτές όμως την αντιμετωπίζουν με πάρα πολύ μεγάλη επιφύλαξη.