Η από πολλού αναμενόμενη σιδηροδρομική σύνδεση υψηλής ταχύτητας μεταξύ των δυο μεγαλύτερων αστικών κέντρων της Τουρκίας, της Κωνσταντινούπολης και της Άγκυρας, υπέστη νέο πλήγμα όταν ένας συρμός που εκτελούσε ένα από τα τελευταία δοκιμαστικά δρομολόγια συγκρούστηκε με ένα όχημα συντήρησης ή επισκευής σιδηροτροχιών, μόλις μερικές ημέρες πριν από την επίσημη τελετή των εγκαινίων της γραμμής αυτής από τον τούρκο πρωθυπουργό και υποψήφιο πρόεδρο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.
Διαβάστε ακόμη ένα ατύχημα σε ένα από τα έργα "σημαίες" του Ερντογάν: Βλάβη μια μέρα μετά τα εγκαίνια έβγαλε η σήραγγα στο Βόσπορο
Σύμφωνα με ανακοίνωση των Τουρκικών Κρατικών Σιδηρόδρομων, κανείς δεν τραυματίστηκε στο ατύχημα που συνέβη όταν κατά τη δοκιμαστική λειτουργία της γραμμής και ενώ ολοκληρωνόταν η διαδρομή το τρένο προσέκρουσε στο πίσω μέρος του οχήματος συντήρησης, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο.
Η σιδηροδρομική σύνδεση των δύο μεγαλύτερων πόλεων της Τουρκίας, του οικονομικού κέντρου της Κωνσταντινούπολης και της πρωτεύουσας της χώρας, της Άγκυρας, εντάσσεται σε μια σειρά φιλόδοξων σχεδίων της κυβέρνησης του πρωθυπουργού Ερντογάν.
Η υπερταχεία, που θα κινείται με έως και 250 χιλιόμετρα ανά ώρα αναμένεται να καλύπτει την απόσταση των 450 χλμ. μεταξύ των δύο τουρκικών πόλεων σε περίπου τρεισήμισι ώρες. Ο Ερντογάν, ο οποίος στήριξε εν πολλοίς την οικονομική του πολιτική στις επενδύσεις σε υποδομές, αναμένεται να κόψει την κορδέλα των εγκαινίων στις 11 Ιουλίου. Η επίσημη λειτουργία της σιδηροδρομικής σύνδεσης Κωνσταντινούπολης-Άγκυρας έχει καθυστερήσει αρκετούς μήνες και έχουν διατυπωθεί κατηγορίες για σαμποτάζ στην ολοκλήρωση του έργου.
Πάντως μια προηγούμενη προσπάθεια να συνδεθούν οι δύο πόλεις με μια σιδηροδρομική γραμμή υψηλής ταχύτητας κατέληξε σε τραγωδία πριν από 10 χρόνια, όταν ένας συρμός εκτροχιάστηκε τον Ιούλιο του 2004 σκοτώνοντας 41 άτομα.