Αποκαλυπτικά τα στοιχεία που δημοσιεύει σε αποκλειστικότητα το πρακτορείο Reuters. Το πρακτορείο επικαλείται στοιχεία από στρατιωτικά ραντάρ τα οποία δείχνουν ότι το αεροπλάνο της Malaysia Airlines που αγνοείται πλέον εδώ και μια βδομάδα, άλλαξε πορεία και κατευθύνθηκε προς τα νησιά Άνταμαν της Ινδίας.
Μάλιστα, όπως δείχνουν τα στοιχεία που ανώνυμες πηγές έδωσαν στο Reuters, το αεροσκάφος πιλοτάριζε άτομο που γνώριζε από αεροπλοήγηση. Αξίζει να σημειωθεί πώς τα δύο συστήματα εντοπισμού του σκάφους φαίνεται να έκλεισαν με 14 λεπτά καθυστέρησης το ένα από το άλλο, γεγονός που υποδεικνύει άμεση ανθρώπινη παρέμβαση.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ένα αεροσκάφος αγνώστου ταυτότητας, που εκτιμάται πως είναι η πτήση 370, πετούσε σε συντεταγμένες γνωστές σε πιλότους διεθνών πτήσεων, πράγμα που σημαίνει ότι ο πιλότος του σκάφους γνώριζε πολύ καλά που έπρεπε να πάει.
Η μαλαισιανή αστυνομία ανέφερε ότι το ενδεχόμενο "του σαμποτάζ, μαζί και η αεροπειρατεία" παραμένουν ως εξεταζόμενα σενάρια στο τραπέζι.
Ειδικότερα, στρατιωτικό ραντάρ εντόπισε την πτήση MH370 στα 35.000 πόδια, περίπου 90 μίλα ανοικτά των ανατολικών ακτών της Μαλαισίας, με κατεύθυνση προς το Βιετνάμ στις 1.21 (τοπική ώρα) σε έναν εναέριο δρόμο που ονομάζεται "Ιγκάρι".
Μετά, το αεροπλάνο έστριψε απότομα προς τα δυτικά προς έναν άλλο εναέριο διάδρομο που ονομάζεται "Βάμπι", βρίσκεται βορειοανατολικά της ινδονησιακής επαρχίας του Άτσεχ, έναν διάδρομο που ακολουθούν τα αεροπλάνα που κατευθύνονται προς τη Μέση Ανατολή.
Από εκεί, σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία των ραντάρ, το αεροπλάνο πέταξε προς έναν διάδρομο με το όνομα "Γκίβαλ", νότια των Πουκέ της Ταϋλάνδης. Τελευταία φορά εντοπίστηκε στον αεροδιαδρόμο "Ίγρκεξ", πάνω από τα νησιά Άνταμαν που τα αεροπλάνα ακολουθούν όταν κατευθύνονται προς την Ευρώπη.
Το υπουργείο Μεταφορών της Μαλαισίας πάντως δεν απάντησε στα τηλεφωνήματα των ρεπόρτερ του Reuters για να επιβεβαιώσει ή να διαψεύσει τα στοιχεία.