Τα δημητριακά FITNESS της Nestlé, ανακοίνωσαν σήμερα τη digital καμπάνια #Checkyourselfie, στοχεύοντας να δημιουργήσουν παγκόσμια ευαισθητοποίηση και να ενημερώσουν όλες τις γυναίκες σχετικά με την πρόληψη του καρκίνου του μαστού.
Επιστρατεύοντας για άλλη μία φορά την τεχνολογία, σκαρφίστηκαν έναν άκρως δημιουργικό τρόπο για να υπενθυμίσουν το σημαντικό ρόλο της αυτοεξέτασης και της επιστημονικής εξέτασης μέσω της μαστογραφίας. Δημιούργησαν ένα μοναδικό βίντεο με χιουμοριστικό περιεχόμενο, στο οποίο παρουσιάζεται η πρώτη Bra Cam, μια κρυφή κάμερα που τοποθετείται στο σουτιέν μιας γυναίκας που παρουσιάζει και καταγράφει την καθημερινότητά της, καθώς και το πόσο συχνά κατά τη διάρκειά της, κάποιος την «τσεκάρει».
Μετρώντας χαρακτηριστικά πόσες φορές κάποιος «τσέκαρε» το στήθος της γυναίκας, το βίντεο προσπαθεί να περάσει το μήνυμα: «Αφού όλοι σε προσέχουν, γιατί δεν προσέχεις κι εσύ τον εαυτό σου;».
Έτσι, τα αγαπημένα δημητριακά FITNESS, γνωρίζοντας πως η έγκαιρη διάγνωση μπορεί πραγματικά να σώσει ζωές, δίνουν άλλη διάσταση στη digital καμπάνια τους CheckYourSelfie, πηγαίνοντάς τη ένα βήμα πιο πέρα, αφού προσκαλούν όλες τις φίλες τους να μοιραστούν μέσω των προσωπικών κοινωνικών τους δικτύων μια selfie, χρησιμοποιώντας το hashtag #CheckYourSelfie, ώστε να διαδοθεί όσο το δυνατόν περισσότερο το σημαντικό μήνυμα της αυτοεξέτασης.