Είτε σε έναν εργασιακό χώρο, ή οπουδήποτε αλλού, η ομορφιά μιας γυναίκες φαίνεται ότι αποτελεί ένα επιπλέον ατού για να… κλείνει συμφωνίες με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.
Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει μια νέα έρευνα που έγινε από το πανεπιστήμιο Zhejiang της Κίνας σε 21 φοιτητές, από τους οποίους ζητήθηκε να δουν τις φωτογραφίες από 300 Κινέζες.
Μια ξεχωριστή ομάδα ανδρών είχε κρίνει τις μισές από αυτές τις γυναίκες ως ελκυστικές και τις υπόλοιπες μισές ως μη ελκυστικές. Στη συνέχεια, όπως αναφέρει δημοσίευμα της DailyMail που επικαλείται την έρευνα, οι άντρες σχημάτισαν ομάδες με κάποιες από τις γυναίκες, τα πρόσωπα των οποίων είχαν μόλις δει παίζοντας σε ένα παιχνίδι υπολογιστή.
Στο πλαίσιο του παιχνιδιού έπρεπε να αποφασίσουν αν θα μοιράζονταν ένα μικρό χρηματικό ποσό. Την ίδια στιγμή, οι ερευνητές παρακολουθούσαν τη δραστηριότητα του εγκεφάλου τους και σημείωναν τους χρόνους απόκρισης.
Βρήκαν, ότι οι άντρες ήταν πιο πιθανό να αποδεχτούν κακές συμφωνίες από τις ελκυστικές γυναίκες. Επίσης, απαντούσαν πιο γρήγορα σε δίκαιες προσφορές από τις όμορφες γυναίκες και πιο αργά στις άδικες προτάσεις.
Εν τω μεταξύ, οι μαγνητικές τομογραφίες αποκάλυψαν ακόμη, ότι οι άντρες ήταν πιο ευαίσθητοι απέναντι στις άδικες προσφορές, όταν οι γυναίκες ήταν μη ελκυστικές, ενώ ένιωθαν και μεγαλύτερη ανταμοιβή.
Ο ψυχολόγος AnthonyLittle από το πανεπιστήμιο του Stirling, ο οποίος δε συμμετείχε στη μελέτη, σχολίασε σχετικά, ότι δεν είναι ακριβώς ξεκάθαρο για πιο λόγο συμπεριφερόμαστε διαφορετικά απέναντι στους ελκυστικούς ανθρώπους.
«Φαίνεται να υπάρχει μια προκατάληψη απέναντι στους όμορφους και ελκυστικούς ανθρώπους, ακόμη κι όταν δεν αυξάνονται οι πιθανότητες να υπάρξει κάποιο όφελος για εμάς, όπως για παράδειγμα ένα ραντεβού» είπε και συνέχισε: «Αυτό υποδηλώνει, ότι το κίνητρό μας να είμαστε καλοί απέναντι στους ελκυστικούς ανθρώπους είναι απίθανο να βασίζεται σε συνειδητές αποφάσεις μεγιστοποίησης του δικού μας οφέλους».