Αυτή είναι η κεντρική ιδέα της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του οίκου Dior για το άρωμα J' adore
Το νερό είναι ο χρυσός του σήμερα και η Σαρλίζ Θερόν η ιέρεια που το κατακτά, πιο απελευθερωμένη και συνειδητοποιημένη από ποτέ.
Αυτή είναι η κεντρική ιδέα της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του οίκου Dior για το άρωμα J' adore, σε ένα κάλεσμα επαναπροσδιορισμού της πολυτέλειας μέσα από την αγάπη για τα πρωταρχικά στοιχεία της φύσης που αποτελούν πηγή έμπνευσης αλλά και αναπόσπαστα συστατικά του αρώματος.
Η χολιγουντιανή σταρ, εμφανίζεται σε ένα επιβλητικό σκηνικό μιας τεράστιας, παρθένας έκτασης.
Μια εξωπραγματική έρημος νερού και πέτρας στο χρώμα της ώχρας, στην οποία ο ουρανός συναντά τη γη.
Ισχυρή φύση που εκτείνεται όσο μακριά μπορεί να φτάσει το μάτι, λουσμένη σε μια ζωογόνα βροχή αναγέννησης.
Ένα πανέμορφο ζεστό φως που ακτινοβολεί σε κάθε πλάνο.
Ο Ζαν Μπατίστ Μοντινό, ο οποίος από το 1999 σκηνοθετεί την διαφημιστική καμπάνια του αρώματος τονίζει μεταξύ άλλων:
«Η ταινία συμβολίζει την αναζήτηση για μια νέα εκδοχή της αλήθειας χωρίς περιορισμούς και χωρίς οτιδήποτε περιττό. Εκεί υπάρχει ένα νέο, ριζικά διαφορετικό ξεκίνημα. Εκείνη δεν έχει ανάγκη πλέον να αποδρά, έτσι όπως είναι εντελώς ελεύθερη, βυθισμένη στο βασίλειο της φύσης, σχεδόν γυμνή και απαλλαγμένη από όλα τα περιττά. Το όραμά της για τον κόσμο είναι ουσιαστικό, ορίζει τι είναι πρωταρχικής σημασίας: η προστασία του πλανήτη μας και, ειδικότερα, του νερού που είναι ο νέος μας χρυσός. Μας λέει ότι η πολυτέλεια μπορεί να έχει νόημα».
Για τη συνεργασία του με την 41χρονη ηθοποιό αναφέρει:
«Η Σαρλίζ ήταν εκπληκτική. Ως Νοτιοαφρικάνα, ξαναβρήκε τις αισθήσεις που αγαπά. Τον ήλιο, τον άνεμο, και την έρημο που τη γεμίζουν χαρά. Ήταν εντελώς αφοσιωμένη και πραγματικά συναισθηματική. Όπως θα δείτε στην ταινία, ακτινοβολεί ομορφιά και ευτυχία. Σχεδόν ξυπόλυτη, τρέχει ελεύθερα, με δρασκελιά ζώου, σε έναν ισχυρό ρυθμό κάποιας φυλής. Η μουσική, μια πρωτότυπη σύνθεση, είναι το δυνατό συμπλήρωμα στην αναγέννηση της».