Αμέσως μετά την ολοκλήρωση του ντεφιλέ οι οίκοι πουλούσαν τα ρούχα τους και όχι ύστερα από έξι μήνες, όπως συνηθίζονταν τα προηγούμενα χρόνια
Τα γεωμετρικά σχέδια της δεκαετίας του 1980 αποτέλεσαν την πηγή έμπνευσης για αρκετούς σχεδιαστές που συμμετέχουν στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου, με τις περισσότερες εταιρείες να υιοθετούν την πρακτική της πώλησης των συλλογών τους αμέσως μετά την ολοκλήρωση του ντεφιλέ και όχι ύστερα από έξι μήνες, όπως συνηθίζονταν τα προηγούμενα χρόνια.
Την αρχή έκανε η εταιρεία Topshop που έδωσε τη δυνατότητα στους πελάτες της να αγοράσουν τα ρούχα της αμέσως μετά την παρουσίαση τους την Κυριακή. Με τη νέα της κολεξιόν η εταιρεία προτείνει κοντές φούστες και σταμπωτά ασπρόμαυρα μπλουζάκια.
Τα φορέματα και τα σακάκια έχουν τονισμένους ώμους παραπέμποντας στην δεκαετία του 1980.
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία είναι η πρώτη φορά που προωθεί τα ρούχα της στην λιανική αμέσως μετά την παρουσίασή τους.
Χθες ο οίκος Burberry, παρουσίασε ταυτόχρονα την γυναικεία και την αντρική συλλογή του και ήδη από τον περασμένο Φεβρουάριο είχε ανακοινώσει ότι η πώληση των ρούχων θα ξεκινήσει αμέσως μετά την παρουσίαση τους τον Σεπτέμβριο.
Αυτό, όπως σημειώνει το Ρόιτερς, δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες που ζουν σε διαφορετικά μέρη του κόσμου και κάτω από διαφορετικές καιρικές συνθήκες να αποκτούν ταυτόχρονα τα νέα μοντέλα που παρουσιάζονται στις επιδείξεις μόδας, είτε αυτά είναι ρούχα, είτε είναι αξεσουάρ.