Η γεωμετρία στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση του ντεφιλέ οι οίκοι πουλούσαν τα ρούχα τους και όχι ύστερα από έξι μήνες, όπως συνηθίζονταν τα προηγούμενα χρόνια

Τα γεωμετρικά σχέδια της δεκαετίας του 1980 αποτέλεσαν την πηγή έμπνευσης για αρκετούς σχεδιαστές που συμμετέχουν στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου, με τις περισσότερες εταιρείες να υιοθετούν την πρακτική της πώλησης των συλλογών τους αμέσως μετά την ολοκλήρωση του ντεφιλέ και όχι ύστερα από έξι μήνες, όπως συνηθίζονταν τα προηγούμενα χρόνια.

 

Watch highlights from the shows yesterday including @ashish_uk, @josephfashion & @burberry #LFW

Ένα βίντεο που δημοσίευσε ο χρήστης London Fashion Week (@londonfashionweek) στις Σεπ 20, 2016, 1:39πμ PDT

Την αρχή έκανε η εταιρεία Topshop που έδωσε τη δυνατότητα στους πελάτες της να αγοράσουν τα ρούχα της αμέσως μετά την παρουσίαση τους την Κυριακή. Με τη νέα της κολεξιόν η εταιρεία προτείνει κοντές φούστες και σταμπωτά ασπρόμαυρα μπλουζάκια.

 

@marykatrantzou's SS17 collection inspired by Ancient Greece #LFW

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης London Fashion Week (@londonfashionweek) στις Σεπ 18, 2016, 8:28πμ PDT

Τα φορέματα και τα σακάκια έχουν τονισμένους ώμους παραπέμποντας στην δεκαετία του 1980.

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία είναι η πρώτη φορά που προωθεί τα ρούχα της στην λιανική αμέσως μετά την παρουσίασή τους.

Χθες ο οίκος Burberry, παρουσίασε ταυτόχρονα την γυναικεία και την αντρική συλλογή του και ήδη από τον περασμένο Φεβρουάριο είχε ανακοινώσει ότι η πώληση των ρούχων θα ξεκινήσει αμέσως μετά την παρουσίαση τους τον Σεπτέμβριο.

Αυτό, όπως σημειώνει το Ρόιτερς, δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες που ζουν σε διαφορετικά μέρη του κόσμου και κάτω από διαφορετικές καιρικές συνθήκες να αποκτούν ταυτόχρονα τα νέα μοντέλα που παρουσιάζονται στις επιδείξεις μόδας, είτε αυτά είναι ρούχα, είτε είναι αξεσουάρ.

 

It's #LFW day 1! Watch highlights from this morning

Ένα βίντεο που δημοσίευσε ο χρήστης London Fashion Week (@londonfashionweek) στις Σεπ 16, 2016, 8:34πμ PDT