Οι οίκοι μόδας ανακοινώνουν ότι πλέον θα παρουσιάζουν μαζί τις γυναικείες και τις αντρικές συλλογές του
Τέλος οι επιδείξεις μόδας γυναικών και ανδρών, καθώς ολοένα και περισσότεροι οίκοι μόδας ανακοινώνουν ότι πλέον θα παρουσιάζουν μαζί τις γυναικείες και τις αντρικές συλλογές του.
Αυτή τη φορά σειρά είχε ο πολυτελής οίκος μόδας Γκούτσι, ο οποίος δια στόματος του διευθύνοντος συμβούλου της, Μάρκο Μπιζάρι ανακοίνωσε ότι από το 2017 δεν θα υπάρχουν διαφορετικές παρουσιάσεις των γυναικείων και τον αντρικών κολεξιόν.
«Το να παρουσιάζουμε σε ένα σόου τα ρούχα της κάθε σεζόν θα βοηθήσει σημαντικά στην απλοποίηση πολλών πλευρών της επιχείρησής μας», είπε ο Μπιζάρι, προσθέτοντας ότι η διατήρηση του διαχωρισμού ήταν αποτέλεσμα της παράδοσης κι όχι της πρακτικότητας. Διατηρώντας την παρουσίαση και προώθηση της αντρικής σειράς τον Ιανουάριο και τον Ιούλιο και της γυναικείας κολεξιόν τον Σεπτέμβριο-Οκτώβριο και τον Φεβρουάριο-Μάρτιο.
Η ανακοίνωση του οίκου Γκούτσι ακολουθεί αυτήν της Μπέρμπερι, η οποία ήδη ανακοίνωσε ότι από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο θα παρουσιάζει μαζί την γυναικεία και αντρική κολεξιόν, όπως και ο Τομ Φορντ, ενώ ή γαλλική εταιρεία Vetement, θα κάνει μια κοινή παρουσίαση τον Ιανουάριο του 2017.
O οίκος Γκούτσι, ωστόσο, δεν θα ακολουθήσει τις υπόλοιπες εταιρείες στην άμεση πώληση της σειράς που θα παρουσιάσει, αλλά τα ρούχα θα είναι έτοιμα προς πώληση μετά από έξι μήνες.
Η απόφαση της κοινής παρουσίασης των γυναικείων και αντρικών συλλογών θα επηρεάσει και άλλους τομείς της οικονομίας, καθώς οι επιδείξεις επέφεραν σημαντικά έσοδα και στις πόλεις που φιλοξενούσαν την κάθε επίδειξη. Σύμφωνα με μία ανάλυση του 2012 η γυναικεία εβδομάδα μόδας στη Νέα Υόρκη αποφέρει έσοδα της τάξης των 887 εκατ. δολαρίων ανά έτος.