"Η ιδέα να δημιουργηθεί μια συλλογή εμπνευσμένη από την ιστορία της τέχνης και της μόδας είναι ευφυέστατη"
Περήφανη για συνεργασία της με το Μουσείο Διακοσμητικών Τεχνών, που βρίσκεται στο Παλάτι του Λούβρου στο Παρίσι, δηλώνει η H&M. Η νέα συλλογή H&M Conscious Exclusive, σχεδιασμένη με έμπνευση από τα αρχεία του μουσείου, θα λανσαριστεί στις 7 Απριλίου σε συνδυασμό με την έναρξη της έκθεσης Fashion forward - Three centuries of fashion. Η Παριζιάνα διευθύντρια μόδας, γκουρού του στυλ και διακεκριμένη υποστηρίκτρια της αειφορίας, Julia Restoin Roitfeld, θα είναι το πρόσωπο της καμπάνιας.
«Είναι τιμή μου που εκπροσωπώ ένα τόσο μοναδικό έργο. Νομίζω ότι η ιδέα να δημιουργηθεί μια συλλογή εμπνευσμένη από την ιστορία της τέχνης και της μόδας είναι ευφυέστατη. Ειδικά γιατί η συλλογή έχει φτιαχτεί από καινοτόμα, βιώσιμα υλικά που είναι το μέλλον της μόδας», λέει η Julia. Γνωστή για την ξεχωριστή προσωπική της αίσθηση του στιλ, η Julia είναι η προσωποποίηση του ανεπιτήδευτου, ενήμερου, μοντέρνου cool στιλ.
Για αυτή τη συλλογή Conscious Exclusive η ομάδα σχεδιασμού της H&M συνεργάστηκε στενά με το μουσείο για να εμπνευστεί από τις συλλογές του που αντικατοπτρίζουν αιώνες μόδας, καθώς και από τα έργα καλλιτεχνών όπως ο Γκιστάβ Μορό. Το αποτέλεσμα μιας λαμπερής συλλογής μοντέρνων κομματιών για επίσημες περιστάσεις διαποτίζεται με την απτή γοητεία και την αισθητική κληρονομιά της ιστορίας.
«Με αυτή τη συλλογή ανεβάσαμε την ιδέα της βιωσιμότητας σε νέα επίπεδα. Δουλεύοντας με νέα καινοτόμα υλικά όπως χάντρες και στρας από ανακυκλωμένο γυαλί και Denimite, ένα υλικό φτιαγμένο από ανακυκλωμένο φθαρμένο denim, έχουμε δημιουργήσει σύγχρονα στυλ εμποτισμένα με μια εξεζητημένη γοητεία», λέει η Ann-Sofie Johansson, καλλιτεχνική σύμβουλος στην H&M.
Η H&M θα είναι αποκλειστικός χορηγός της επερχόμενης έκθεσης που θα περιλαμβάνει επιλεγμένα στιλ από τα αρχεία της φίρμας, συμπεριλαμβανομένης μιας εμφάνισης από την πρώτη συνεργασία της Η&Μ με το σχεδιαστή Καρλ Λάγκερφελντ το 2004 και μιας εμφάνισης από τη νέα συλλογή Conscious Exclusive.
Η πλήρης συλλογή, που θα περιλαμβάνει γυναικεία ρούχα και αξεσουάρ, θα διατίθεται από τις 7 Απριλίου σε 180 καταστήματα παγκοσμίως και στο διαδίκτυο.