Την αρχή έκανε το πρακτορείο μοντέλων IMG, που ανακοίνωσε ότι ξεκινάει ένα νέο τμήμα plus-size αντρικών μοντέλων
Ο κόσμος αλλάζει με γρήγορους ρυθμούς και σε αυτές τις αλλαγές δεν θα μπορούσε να είναι αμέτοχος ο κόσμος της μόδας που συνεχώς βρίσκεται σε μία αναζήτηση για μεγαλύτερη συμμετοχικότητα.
Η Ζάρα έχει ήδη ξεκινήσει να προωθεί μέσω των καταστημάτων της, ρούχα για άτομα «χωρίς φύλο», η Άσλεϊ Γκράχαμ, από τα πρώτα plus-size γυναικεία μοντέλα, επιλέχθηκε ως το πρόσωπο για την προώθηση των μαγιό της Sports Illustrated's Swim, ενώ όλο και περισσότερες εταιρείες σκέφτονται πλέον τρόπους για να ξεφύγουν από τα συνήθη πρότυπα ομορφιάς, κάθε φορά που βρίσκονται στη διαδικασία να επιλέξουν μοντέλα.
Ωστόσο η βιομηχανία της αντρικής μόδας έχει μείνει πίσω μέχρι στιγμής και τώρα κάνει τα πρώτα της βήματα σε «διαφορετικού» τύπου αντρικά μοντέλα. Την αρχή έκανε το πρακτορείο μοντέλων IMG, που ανακοίνωσε ότι ξεκινάει ένα νέο τμήμα plus-size αντρικών μοντέλων, μετά την επιτυχία που είχαν οι μεγαλόσωμοι άντρες μοντέλα που συμπεριέλαβε στους καταλόγους το 2014.
Πρώτος στη λίστα, ο Ζακ Μίκο, ένας κωμικός, μουσικός, μπλόκερ και μοντέλο που συμμετείχε πέρσι, για πρώτη φορά, στην προώθηση των ρούχων της εταιρείας Target.
«Θέλω όλοι οι άνθρωποι να ξέρουν ότι είναι ελκυστικοί και είναι καιρός να ανοίξει αυτή η συζήτηση. Όλοι θέλουμε να νιώθουμε και να φαινόμαστε καλά και όλοι το μπορούμε. Δεν περιμένω ότι όλες οι εταιρείες θα φτιάξουν ρούχα για μας, αλλά είμαι ενθουσιασμένος που γίνονται βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση», τόνισε ο Μίκο.
Ο πρόεδρος της IMG, Ιβάν Μπαρτ δήλωσε στο WWD ότι «τα θετικά μηνύματα για τα διαφορετικά σώματα και τα διαφορετικά μεγέθη είναι κάτι που είναι σχετικό και κάτι που εξακολουθεί να είναι στο μυαλό όλων. Ήρθε η ώρα να ανοίξει η συζήτηση και για τους άνδρες. Θέλω κάθε άνθρωπος στην Αμερική να λέει "μπορώ να το κάνω αυτό, όπως το είδα στο Ζακ"».