Διαδικασία ενοποίησης ξεκίνησε ο οίκος Burberry, έτσι ώστε στο τέλος του 2016 να αποκτήσει ενιαίο εμπορικό σήμα. Όλα αυτά με το 'καλημέρα' της χριστουγεννιάτικης διαφημιστικής καμπάνιας (ο Τεστίνο φωτογράφησε τον υιό Μπέκαμ) της διάσημης πολυτελούς φίρμας.
Τέλος στο Burberry London! Όχι πια Burberry Brit! Ούτε καν το δυσπρόφερτο Burberry Prorsum. Επίσης, τέλος και στις διαφορετικές ομάδες σχεδιαστών.
Όλα θα λέγονται Burberry. Σκέτο.
Αρκετοί καταναλωτές ίσως να μην είχαν καταλάβει ότι υπήρχαν διαφορές.
Η εταιρία ανακοίνωσε επίσης τη λειτουργία ενός εργοστασίου στο Λιντς, στη Βρετανία. Με προϋπολογισμό 50 εκατομμύρια δολάρια, το εργοστάσιο αναμένεται να είναι έτοιμο το 2019 και να απασχολήσει 1000 ανθρώπους. Εκτιμάται ότι θα τονώσει την τοπική οικονομία, ενώ παράλληλα θα επιβεβαιώσει την κυριαρχία της Burberry ως το κορυφαίο brand πολυτελείας της Βρετανίας.