Αλλά τελικά δεν τα κατάφερε, μετά από παρέμβαση του Συνήγορου του Καταναλωτή
Μετά από παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή, καταναλωτές που παρ' ολίγον να εξαπατηθούν από ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ, τελικά δικαιώθηκαν.
Ειδικότερα, ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ υποσχόταν στους καταναλωτές δώρο με την πραγματοποίηση των αγορών τους, ως μέρος προωθητικής ενέργειας.
Κατά τους όρους της προωθητικής ενέργειας, οι προϋποθέσεις συμμετοχής των καταναλωτών ήταν η τήρηση σειράς προτεραιότητας, δεδομένου ότι ο αριθμός των δώρων ήταν συγκεκριμένος, καθώς και η πραγματοποίηση παραγγελιών ύψους άνω των 99 ευρώ, χωρίς καμία άλλη ρητή εξαίρεση ή περιορισμό.
Σύμφωνα με την αναφορά που υπέβαλαν δύο καταναλώτριες που προσέφυγαν στον Συνήγορο του Καταναλωτή, η επιχείρηση αρνήθηκε να τους αποστείλει τα δώρα τους (blender χειρός αξίας 50 ευρώ), με το επιχείρημα ότι οι καταναλώτριες ήταν μέλη της ίδιας οικογένειας, ενώ η εταιρία προτίμησε να επωφεληθούν από την προωθητική ενέργεια άλλοι πελάτες που είχαν κάνει μόνο μία παραγγελία.
Στο πλαίσιο της εξωδικαστικής επίλυσης της διαφοράς, η Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», στην οποία προσέφυγαν οι καταναλώτριες έκρινε αυθαίρετη την πρακτική της εταιρείας, δεδομένου ότι δεν ήταν σύμφωνη με τους όρους του διαγωνισμού και κάλεσε την εταιρεία να αποστείλει στις καταναλώτριες, χωρίς καμία επιβάρυνση, το δώρο της προσφοράς ή κάποιο άλλο δώρο ανάλογης αξίας.
Η εταιρεία έκανε αποδεκτή την παραπάνω πρόταση της Αρχής, προσφέροντας στις δύο καταναλώτριες από μία δωροεπιταγή ισόποσης αξίας για μελλοντικές αγορές από το κατάστημά της.
Παράλληλα, γνωστοποίησε την πλήρη συμμόρφωσή της στις συστάσεις που της απηύθυνε ο Συνήγορος του Καταναλωτή να μεριμνά για τη διενέργεια κάθε μελλοντικής προωθητικής ενέργειας, διαγωνισμού, προσφοράς, κ.λπ. με πιστή τήρηση των εκάστοτε όρων και προϋποθέσεων που τις διέπουν.