Στις 6 Μαΐου 2015 εκδικάζεται στο Συμβούλιο της Επικρατείας, η αίτηση ακυρώσεως για την κατασκευή της επέκτασης του τραμ μέχρι τον Πειραιά, του Ινστιτούτου Καταναλωτών Πειραιά - Άμυνα Κατά Του Τραμ μαζί με άλλους πολίτες της περιοχής που έχει κατατεθεί από το 2008.
Παράλληλα προς την αίτηση ακυρώσεως έχουν υποβληθεί καταγγελίες για τα νομικά και τεχνικά προβλήματα του έργου στα αρμόδια υπουργεία, στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας για να διενεργήσει πραγματογνωμοσύνες στα προβληματικά μέρη του έργου, στην Περιφέρεια Αττικής, στην Εισαγγελία Πειραιά, ενώ ολοκληρώνεται αντίστοιχη αναφορά στις υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που ενέκριναν την χρηματοδότηση του έργου από το ΕΣΠΑ. Τέλος συνεχίζεται η συλλογή υπογραφών κατά του έργου και προετοιμάζονται περαιτέρω κινητοποιήσεις.
Αυτά αναφέρονται σε ανακοίνωση του ΙΝΚΑ Πειραιά - Άμυνα Κατά Του Τραμ με την οποία γνωστοποιείται ότι πρόσφατα πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο Πειραιά συνάντηση της επιτροπής φορέων και κατοίκων του Πειραιά που αμύνονται κατά της επιβολής του Τραμ-Τρένου με το δήμαρχο Πειραιά κ. Μώραλη. Στην διάρκεια της συζήτησης αναπτύχθηκαν στον δήμαρχο τα τεχνικά, κυκλοφοριακά νομικά και οικονομικά ζητήματα που κάνουν επικίνδυνη και απαγορευτική την είσοδο του Τραμ στον Πειραιά.
Ζητήθηκε από τον κ. Μώραλη να συγκαλέσει δημοτικό συμβούλιο για να θέσει σε νέα ψηφοφορία την διακοπή του έργου, λαμβάνοντας υπόψιν ότι "και τώρα έχει επιφέρει στένεμα πεζοδρομίων των λεωφόρων, κατάργηση 10 γραμμών λεωφορείων και τρόλεϊ, κατάργηση θέσεων νόμιμης στάσης και στάθμευσης, ελεύθερης ροής πεζών, αναπήρων και οχημάτων κλπ και καταστροφικές συνέπειες στην ασφάλεια των δημοτών, στην οικονομική ζωή της πόλης και στην εμπορική - λειτουργική αξία των ακινήτων, αλλά και στην αισθητική του Πειραιά".