"Το 2020 θα ξεκινήσει η λειτουργία της βασικής γραμμής στο σύνολό της, ταυτόχρονα με την επέκταση προς Καλαμαριά" δήλωσε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης.
Με έναν δυνατό κρότο, που σηματοδότησε το σπάσιμο του τοιχίου εισόδου στον σταθμό Ανάληψης του Μετρό Θεσσαλονίκης από τον μετροπόντικα "Ηρακλή", ολοκληρώθηκε η διάνοιξη της πρώτης σήραγγας του έργου, ενώ σε ενάμιση μήνα από σήμερα θα φτάσει στο τέλος της διαδρομής του, διανύοντας άλλα 400 μέτρα, και το δεύτερο ΤΒΜ, ο "Ακτωρ".
"Είμαστε σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα. Επομένως στο τέλος Μαρτίου- αρχές Απριλίου ολοκληρώνονται τα έργα πολιτικού μηχανικού, όπως έχουμε σχεδιάσει", είπε ο παρευρισκόμενος υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης.
Μάλιστα, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, "στη ζουράριο κλίμακα αξιολόγησης, τα επόμενα χρόνια ο ΠΑΟΚ θα πάρει πρωτάθλημα" (σ.σ. προ ολίγων μηνών, με την ευκαιρία τελετής αγιασμού σε εργοτάξιο του μετρό, ο υφυπουργός Παιδείας, Κώστας Ζουράρις είχε δηλώσει ότι "ο ΠΑΟΚ θα πάρει πρωτάθλημα όταν θα τελειώσει το μετρό Θεσσαλονίκης, δηλαδή ποτέ").
Ο κ. Σπίρτζης πρόσθεσε ότι "το χρέος το δικό μας είναι το 2019 να έχει ολοκληρωθεί το έργο, ώστε να ξεκινήσει η δοκιμαστική λειτουργία του". Επανέλαβε ότι το 2020 θα ξεκινήσει η λειτουργία της βασικής γραμμής στο σύνολό της, ταυτόχρονα με την επέκταση προς Καλαμαριά, ενώ στόχος είναι "μέχρι τότε να έχουμε σχεδιάσει και να έχουμε ξεκινήσει και τις επεκτάσεις για τις δυτικές συνοικίες και το αεροδρόμιο".
"Μπορεί να έχουμε κάποιο πρόβλημα σε ό,τι αφορά τις αρχαιολογικές εργασίες και το πώς θα λυθεί το θέμα της έλξης, αλλά πιστεύω ότι η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ θα βρει λύση", κατέληξε.
Νωρίτερα, ο πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ, Γιάννης Μυλόπουλος, δήλωσε ότι η σημερινή ημέρα δίνει σε όλους τη βεβαιότητα ότι σε δύο χρόνια, το έργο θα έχει ολοκληρωθεί και το 2020 θα παραδοθεί στους πολίτες. "Το δύσκολο κομμάτι έχει πλέον τελειώσει και το μετρό Θεσσαλονίκης μπαίνει στην τελευταία του διαδρομή προς την ολοκλήρωσή του", σημείωσε και πρόσθεσε ότι σταδιακά πλέον και καθ’ οδόν προς το 2019 θα ελευθερώνονται και δρόμοι που καταλαμβάνονται από τα έργα.
Υπενθυμίζεται ότι με εξαίρεση τον σταθμό Βενιζέλου, το Μετρό αναμένεται να λειτουργήσει στο τέλος του 2020. Συμπεριλαμβανομένου του εν λόγω σταθμού, όπου ήρθαν στο φως σημαντικά αρχαιολογικά ευρήματα, εκτιμάται ότι θα τεθεί σε λειτουργία στο τέλος του 2021.