Τη διαμαρτυρία τους για την διακοπή της ηλεκτροδότησης σε κατειλημμένο πρώην σχολείο, εξέφρασαν, μέσα στο δημοτικό συμβούλιο Θεσσαλονίκης, μέλη της κατάληψης, με πανό και με αίτημα να μην κλείσει το "σχολείο- ελεύθερος κοινωνικός χώρος", ενώ δόθηκε ο λόγος σε εκπρόσωπό τους, προκειμένου να διατυπώσει τα αιτήματά τους.
Νωρίτερα, είχε προηγηθεί ένταση ανάμεσα στα μέλη της κατάληψης και σε αστυνομικούς, στις σκάλες έξω από την αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου, όταν οι καταληψίες αρνήθηκαν να στείλουν αντιπροσωπεία για να εκθέσουν το αίτημα τους και θέλησαν να περάσουν όλοι στην αίθουσα, πράγμα που τελικώς επιτράπηκε.
Το κτίριο βρίσκεται στην οδό Β. Ολγας, είναι ιδιοκτησία της εκκλησίας και σταμάτησε να λειτουργεί πριν έξι χρόνια, λόγω επιφυλάξεων για τη στατικότητά του, αλλά οι καταληψίες θεωρούν ότι ίσως να ήταν προσχηματικές για να αλλάξει χρήση το κτίριο και έτσι "το 2010 καταλήφθηκε για να ελευθερωθεί από το καθεστώς εγκατάλειψης".
"Αυτοί οι άνθρωποι είναι αντισυστημικοί, υπάρχουν, δεν ενοχλούν κανένα. Πρέπει να τους ακούσουμε. Η Θεσσαλονίκη είναι ανεκτική πόλη, έχει αυτή την αντίληψη", τόνισε ο δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης, σημειώνοντας ότι τέτοιες ομάδες και υπάρχουν και ακούγονται χωρίς εκδήλωση βίας και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Ο δήμαρχος αναγνώρισε ότι ορισμένες δράσεις της κατάληψης έχουν θετικό και κοινωνικό περιεχόμενο και καθώς εκκρεμεί και δικαστήριο για την αποβολή τους, πρότεινε να γίνει μια επαφή για να βρεθεί, έστω πρόσκαιρα, λύση για την ηλεκτροδότηση.
Δημοτικοί σύμβουλοι, από διάφορες παρατάξεις (Ρία Καλφακάκου, Νίκος Σαμανίδης, Μαρία Πασχαλίδου, Γιώργος Ρακάς, Ελεάννα Ιωαννίδη, κ.α.) αναγνώρισαν τον ειρηνικό χαρακτήρα της κατάληψης και συμφώνησαν να γίνουν ενέργειες, ενώ τοποθετήθηκαν για το ζήτημα και οι αντιδήμαρχοι Θανάσης Παππάς και Έλλη Χρυσίδου. Αντίθετος, με την κατάληψη δημοσίων χώρων, ως θέση αρχής, δήλωσε ο επικεφαλής της παράταξης "Εντάξει", Σταύρος Καλαφάτης, τονίζοντας, πάντως, ότι τα όποια αιτήματα πολιτών, ή ομάδων, πρέπει να ακούγονται μεν, αλλά με σεβασμό των κανόνων, ως προς τη διαδικασία.