Μόνο μαθητικά δρομολόγια και τα δρομολόγια προς Αθήνα εκτελούν από τη Δευτέρα τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης. Ολόκληρος ο δήμος Βόλβης και περίπου ο μισός δήμος Λαγκαδά, οι κάτοικοι ης Ασπροβάλτας, του Ζαγκλιβερίου, του Σοχού, της Αρέθουσας, της Όσσας, του Βερτίσκου μαζί με τα χωριά που βρίσκονται γύρω τους βιώνουν παντελή συγκοινωνιακή απομόνωση, καθώς τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, με τα οποία γινόταν η συγκοινωνία, σταμάτησαν επ' αόριστον τα δρομολόγιά τους.
Τόσο τα ΚΤΕΛ, όσο και ο ΟΑΣΘ δηλώνουν ανεπάρκεια να καλύψουν τις ανάγκες σε καύσιμα, ώστε να μείνουν άθικτα τα δρομολόγια. Συνεπώς, προχώρησαν σε περικοπές δρομολογίων επ' αόριστον.
"Με τις γραμμές που διακόπηκαν, μετακινούνταν σε ημερήσια βάση περίπου 3.500 επιβάτες. Για να εκτελεστούν τα συγκεκριμένα δρομολόγια, τα λεωφορεία μας διένυαν ημερησίως 5.000 χιλιόμετρα, έκαιγαν 3.000 λίτρα πετρέλαιο και εισέπρατταν 2.000 ευρώ", αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, Δημήτρης Μαργαριτόπουλος.
Οι γραμμές που κόπηκαν:
-Θεσσαλονίκη - Ασπροβάλτα
-Λαγκαδάς - Ασπροβάλτα
-Θεσσαλονίκη - Ζαγκλιβέρι
-Λαγκαδάς - Σοχός - Αρέθουσα
-Λαγκαδάς - Οσσα - Βερτίσκος
Στις πέντε αυτές γραμμές εκτελούνταν καθημερινά 28 δρομολόγια, ενώ το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, πριν τις διακόψει, είχε προχωρήσει από την Παρασκευή 16 Νοεμβρίου σε σημαντική μείωσή τους.