Σε λειτουργία τέθηκε την Τρίτη 11 Φεβρουαρίου η γραμμή (1135) πληροφόρησης και υποστήριξης των σεισμοπλήκτων της Κεφαλονιάς με εντολή του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά.
Η γραμμή λειτουργεί στο ΚΕΕΛΠΝΟ από σήμερα επί 24ώρου βάσεως, επτά ημέρες την εβδομάδα.
Την πρώτη ημέρα λειτουργίας της γραμμής επισκέφθηκε το ΚΕΕΛΠΝΟ η υφυπουργός Υγείας κ. Ζέτα Μακρή, συνοδευόμενη από την Γ.Γ. Τύπου κ. Ανδρέα Κατσανιώτη, κυβερνητικό συντονιστή για την πληροφόρηση σχετικά με τα μέτρα αντιμετώπισης των συνεπειών του σεισμού στη Κεφαλονιά.
Κατά την επίσκεψη στη γραμμή 1135, η υφυπουργός δήλωσε ότι η γραμμή τέθηκε σε λειτουργία με εντολή του πρωθυπουργού και τόνισε ότι σκοπός της είναι να δέχεται τηλεφωνήματα από τους πολίτες της Κεφαλονιάς, ώστε να καταγραφούν και να κωδικοποιηθούν τα αιτήματά τους, για την παροχή άμεσης βοήθειας.
Η τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης 1135
Με σκοπό την άμεση παρέμβαση για την επίλυση των προβλημάτων που προέκυψαν από τους συνεχιζόμενους σεισμούς στη Κεφαλονιά, το υπουργείο Υγείας, έθεσε για λογαριασμό της Κκυβέρνησης σε λειτουργία την τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης 1135.
Η γραμμή λειτουργεί στο ΚΕΕΛΠΝΟ από την Τετάρτη επί 24ώρου βάσεως, 7 ημέρες την εβδομάδα.
Με ένα τηλεφώνημα οποιαδήποτε στιγμή οι πολίτες της Κεφαλονιάς μπορούν να ενημερωθούν και να υποβάλλουν τα αιτήματά τους:
- Για θέματα ζημιών και συνεργείων ελέγχων
- Για θέματα ενισχύσεων
- Για θέματα δημόσιας υγείας
- Για θέματα εκπαίδευσης και σχολικών κτιρίων
- Για οποιοδήποτε άλλο θέμα τους απασχολεί λόγω των σεισμών.
Στην ίδια τηλεφωνική γραμμή οι πολίτες της Κεφαλονιάς θα μπορούν να αναφέρουν οποιαδήποτε ολιγωρία τοπικών ή κεντρικών φορέων για προβλήματα που πρέπει να επιλυθούν άμεσα.
Η γραμμή έχει ήδη κωδικοποιήσει και θα ενημερώνει για τα μέτρα που έχει λάβει ήδη η κυβέρνηση, τις προϋποθέσεις, τη διαδικασία και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την ενίσχυση των πληγέντων. Παράλληλα είναι σε επαφή με όλα τα Υπουργεία και τους αρμόδιους φορείς, θα κωδικοποιεί και θα ενημερώνει για τυχόν νέα μέτρα και πρόνοιες που λαμβάνει η κυβέρνηση.
Όλα τα αιτήματα και ερωτήματα των πολιτών της Κεφαλονιάς θα τα επεξεργάζεται ειδική ομάδα στελεχών της Γραμμής 1135 η οποία σε συνεργασία με τις συναρμόδιες υπηρεσίες τόσο τοπικά στην Κεφαλονιά όσο και κεντρικά, θα προωθεί άμεσες λύσεις και θα ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους με εξερχόμενη κλήση στα κινητά τους τηλέφωνα.
Τέλος, στη γραμμή θα υπάρχει δυνατότητα καταγραφής της εθελοντικής προσφοράς από πολίτες, επιχειρήσεις, φορείς και οργανώσεις από όλη την Ελλάδα για την υποστήριξη του νησιού και των ανθρώπων του.