Ένα διαφορετικό τρόπο επέλεξε η αλυσίδα εστιατορίων Σαββίκος για να βρεθεί κοντά στους ερωτευμένους
Ένα διαφορετικό τρόπο επέλεξε η αλυσίδα εστιατορίων Σαββίκος, στη Θεσσαλονίκη, για να βρεθεί κοντά στους ερωτευμένους την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.
Με μότο, "Τι είναι χειρότερο από το να είσαι μόνος; Το να είσαι πεινασμένος", ο Σαββίκος χρησιμοποίησε το Tinder, τη δημοφιλή εφαρμογή φλερτ και γνωριμιών, για να προσελκύσει το καταναλωτικό κοινό.
Ουσιαστικά στήθηκε μία συζήτηση με δύο βασικούς πρωταγωνιστές μίας φάρσας, δύο fake προφίλ, τον Ζουμερό και το Τούμπανο. Οι ανυποψίαστοι χρήστες ανταποκρίθηκαν στα "superlikes" και ακολούθησε ένας μαραθώνιος από φλερτ και παιχνιδιάρικους διαλόγους.
Όσοι Θεσσαλονικείς συμμετείχαν, κέρδισαν μέσα από τη συνομιλία τους δύο σάντουιτς της επιλογής τους από τα καταστήματα Σαββίκος, τα οποία παρέλαβαν, με αποδεικτικό στοιχείο το φλερτ τους με τον «Ζουμερό, ετών 22» ή το «Τούμπανο, ετών 29».
Το τι πραγματικά συνέβη με τη συγκεκριμένη ενέργεια μπορείτε να το δείτε σto βίντεο που ακολουθεί.