Παύλος Φύσσας, ή αλλιώς Killah P. Ο 34χρονος ράπερ που έπεσε νεκρός από επίθεση μέλους της Χρυσής Αυγής. 'Ηταν ενεργό μέλος της ελληνικής μουσικής σκηνής ραπ από το 1997, ξεκινώντας από το κίνημα του LOW BAP.
Μέλος οικογένειας εργατών, ο Παύλος Φύσσας - πληροφορίες θέλουν να έχει κάνει μεροκάματα ως σωληνάς, ενώ ο πατέρας του είναι μέλος του συνδικάτου μετάλλου Πειραιά.
Έγινε γνωστός με το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο, Killah P (Killah Past) που σημαίνει “Δολοφόνος του παρελθόντος”, όταν έφυγε από τη δισκογραφική Freestyle Productions, επιθυμώντας να δείξει πως αφήνει πίσω το παρελθόν του. “Τα κακώς κείμενα της ζωής μας πρέπει να τα πετάμε στο πέρασμα του χρόνου και να μην τα επαναλαμβάνουμε....κοινώς με μια λέξη ΕΞΕΛΙΞΗ”, είχε πει ο ίδιος σε παλαιότερη συνέντευξή του.
Έκανε ζωντανές εμφανίσεις δίπλα σε πολλά μεγάλα ονόματα της ελληνικής ραπ σκηνής. Το μοιραίο βράδυ συνοδευόταν από την σύντροφό του, η οποία είναι και βασική μάρτυρας του επεισοδίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες ανήκε στον χώρο της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς.
Σε συνέντευξη που είχε δώσει στο hiphop4elements το, Μάρτιο του 2011, είχε δηλώσει χαρακτηριστικά, ότι ο μεγάλος φόβος των καλλιτεχνών ήταν “η Μαύρη Αλήθεια που υπάρχει εκεί έξω”.
Μιλώντας για την αξία και το ρόλο του χρήματος στον κοινωνικό ιστό, στην ίδια συνέντευξη είχε αναφέρει:
“Δεν μπορώ να χωνέψω με τίποτα ότι στηρίζομαι και επιβιώνω μέσα σε ένα δεκαδικό σύστημα, ενώ η πραγματική μου φύση είναι να ΖΩ σε ένα κόσμο δημιουργίας. Κοίτα, επειδή είμαι επηρεασμένος και από τον ήρωα, πρέπει να τον ξέρεις, πιστεύω ότι ο άνθρωπος έχει την δύναμη να πραγματοποιήσει τα όνειρα του απλά απο την στιγμή που δεν υπάρχει συνεργασία μεταξύ μας δεν μπορούμε να πετύχουμε τίποτα.... εκεί λοιπόν έρχεσαι στα λόγια μου, το ότι είμαστε ακόμα σε κώμα... Φυσικά δεν θέλω να επεκταθώ παραπάνω γιατί δεν έχω καμία διάθεση να θιξω ουτε ονοματα ούτε καταστάσεις γιατί δεν γίνεται αυτή η γενική συνεργασία ουτε βέβαια με βγάζω απ'έξω συντέλεσα και γω με τον τρόπο μου να συντηρήσω αυτή τη κατάσταση”
Έντονα πολιτικοποιημένος παραλλήλιζε το καπιταλιστικό σύστημα με το hip – hop, υποστηρίζοντας ότι το συγκεκριμένο μουσικό ρεύμα σε λίγες δεκαετίες κατάφερε να γίνει παγκόσμιο κίνημα και μάλιστα ανίκητο και όχι μόνο ανίκητο αλλά έχει γίνει πλέον σημαίνουσα κουλτούρα παντού, καθώς κάποιο στοιχείο του, πάντα θα το βρίσκεις κάπου.