Διορθώθηκε, μετά από παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή, το ηχογραφημένο μήνυμα κρατήσεων για ιατρικά ραντεβού του ΕΟΠΥΥ, προκειμένου οι ασφαλισμένοι να μην χρεώνονται αδικαιολόγητα.
Ειδικότερα, ο Συνήγορος του Καταναλωτή έγινε αποδέκτης παραπόνων από ασφαλισμένους του ΕΟΠΥΥ, οι οποίοι όταν καλούσαν σε μη εργάσιμες ημέρες και ώρες προκειμένου να κλείσουν ιατρικά ραντεβού, δεν ενημερώνονταν από το ηχογραφημένο μήνυμα ότι η υπηρεσία δεν παρέχεται το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Έτσι όταν συνδέονταν με υπάλληλο εξυπηρέτησης, αυτός απλά τους ενημέρωνε ότι θα πρέπει να ξανακαλέσουν σε εργάσιμες ημέρες και ώρες, και ως εκ τούτου χρεώνονταν χωρίς να έχουν εξυπηρετηθεί.
Μετά από την παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή, η “ΟΤΕ Α.Ε.- E-VALUE Α.Ε.” προέβη σε τροποποίηση του μηνύματος ως εξής, σύμφωνα με το ΑΠΕ: "Μήνυμα χωρίς χρέωση 14784. Για ραντεβού καλέστε τις εργάσιμες ημέρες 07:00 με 19:00. Για τις υπόλοιπες υπηρεσίες, παρακαλώ περιμένετε. 0,98 ευρώ ανά κλήση ανεξαρτήτου διάρκειας".