Ιδιοκτήτες ανταλλάσσουν σπίτια για να γίνουν ταξιτζήδες!

Επιστροφή στο χθες κάνουν αρκετοί ιδιοκτήτες ακινήτων. Κι αυτό γιατί πολλά από τα σημάδια του σήμερα μαρτυρούν τη διάθεσή τους να απαλλαγούν από την ακίνητη περιουσία τους, η οποία μόνο βάρος όπως παραδέχονται, αποτελεί.

Ποιος το περίμενε άλλωστε ότι θα έφτανε κάποια μέρα η στιγμή που αρκετοί συμπολίτες μας θα επέλεγαν να ανταλλάξουν το σπίτι που με χίλιους κόπους κατάφεραν να αποκτήσουν, με μία άδεια ταξί, με στόχο να απαλλαγούν από τα φορολογικά βάρη. Αρκετοί είναι εκείνοι που ζητούν για ανταλλαγή αγροτεμάχια ή σπίτια στην περιφέρεια προκειμένου να μετακομίσουν. Επίσης, δεν είναι λίγοι εκείνοι που νοικιάζουν την περιουσία τους χωρίς αντίτιμο με μοναδική απαίτηση να πληρώνονται τα χαράτσια και όλα τα πάγια έξοδα μιας ακίνητης περιουσίας.

Όπως αναφέρει το σχετικό ρεπορτάζ της εφημερίδας “Ημερησία” το πιο περιζήτητο προϊόν ανταλλαγής είναι οι άδειες ταξί, μισές ή ολόκληρες.

Αρκετοί είναι εκείνοι που θεωρούν ότι ο οδηγός ταξί έχει αρκετά έσοδα από την εργασία του, ενώ παράλληλα κάνουν μία επένδυση με την αντίληψη ότι αποκτούν μία άδεια, η οποία κοστίζει ακριβά για να μπορέσει κανείς να την αποκτήσει.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα, οι συγκεκριμένες αγγελίες αυξάνονται καθημερινά, ενώ αρκετοί είναι αυτοί που εμφανίζονται διατεθειμένοι να ανταλλάξουν τους κόπους ετών με κάποιο υλικό αγαθό.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα ιδιοκτήτη διαμερίσματος στην πλατεία Αττικής, ο οποίος προσφέρει ένα διαμέρισμα 60 τ.μ. και ζητά μονοκατοικία ή διαμέρισμα στο Βαρθολομιό.

Σε άλλη περίπτωση, ο ιδιοκτήτης ανταλλάσει ακίνητο 71 τ.μ. στην Κυψέλη, κατασκευής του 1965, με κτήμα ή σπίτι στην Κύμη Ευβοίας ή άλλος, μονοκατοικία 52 τ.μ. στην Καλλιθέα με οικία στην Κατερίνη.

Ένα ακόμα παράδειγμα που φαίνεται να προκαλεί έκπληξη είναι αυτό του ιδιοκτήτη νταλίκας, ο οποίος δίνει το όχημά του 33 τόνων με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 1997, ζητώντας μονοκατοικία στον Κορινθιακό κόλπο. Ιδιοκτήτες πολυτελών αυτοκινήτων, ιστιοφόρων, άλλων σκαφών αναψυχής, καταστημάτων, αυτοκινήτων ή ολόκληρων επιχειρήσεων παίρνουν μέρος στο παζάρι που γίνεται.

Άλλος πάλι προσφέρει το οικόπεδό του, το οποίο κοστολογεί 55.000 ευρώ, ζητώντας να το ανταλλάξει με ταχύπλοο σε καλή κατάσταση αντίστοιχης αξίας.