Πιο δύσκολα από τα περσινά ήταν φέτος τα θέματα των Μαθηματικών, στα οποία εξετάστηκαν σήμερα οι υποψήφιοι Γενικής Παιδείας, ενώ απαιτούσαν και περισσότερο χρόνο, σύμφωνα με εκτίμηση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας.
Ειδικότερα, οι μαθηματικοί σημειώνουν ότι το θέμα Α αναφερόταν στη θεωρία, το θέμα Β "συνδυάζει γνώσεις Πιθανοτήτων και Ανάλυσης", με το θέμα Γ "ελέγχονται γνώσεις από μεγάλο μέρος του κεφαλαίου της Στατιστικής» και το θέμα Δ "συνδυάζει όλα τα κεφάλαια της διδακτέας ύλης".
Επισημαίνουν δε ότι «τα ερωτήματα καλύπτουν το σύνολο σχεδόν της ύλης, με πολλά από αυτά να είναι κλιμακούμενης δυσκολίας, που συνδυάζουν διαφορετικά κεφάλαια, σημειώνοντας πως «θα μπορούσε βέβαια να υπήρχε καλύτερη συνάφεια στα ερωτήματα», και καταλήγουν: "Η επιτυχής αντιμετώπιση από τους υποψηφίους προϋποθέτει πολύ καλή γνώση των εννοιών, βασικές γνώσεις από τις προηγούμενες τάξεις, κριτική ικανότητα, ευχέρεια στους υπολογισμούς και αυξημένη προσοχή, δυνατότητα συνδυασμού γνώσεων από διαφορετικά κεφάλαια".
Από την πλευρά της, η Επιτροπή Λύσης των Θεμάτων της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών αναφέρει για το μάθημα της Φυσικής ότι τα θέματα ήταν διατυπωμένα με σαφήνεια, δεν έχουν επιστημονικά λάθη, καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος της διδακτέας ύλης και έχουν διαβάθμιση ως προς την επεξεργασία τους.
Οι υποψήφιοι της Θεωρητικής Κατεύθυνσης θα διαγωνιστούν την Τετάρτη 22 Μαΐου στη Νεοελληνική Λογοτεχνία και την ίδια μέρα οι υποψήφιοι της Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης διαγωνίζονται στη Φυσική.