Από πέντε πλοία κάθε είκοσι λεπτά και κάθε μισή ώρα μετά τις 12 τα μεσάνυχτα, εξυπηρετείται η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Σαλαμίνας με τον Πειραιά και συγκεκριμένα στις γραμμές Πέραμα-Παλούκια και Φανερωμένη-Πέραμα Μεγαρίδος.
Σύμφωνα με το λιμενικό σώμα, μετά την ανάκληση αδειών αποδοχής δρομολογίων από τις δύο κοινοπραξίες που δραστηριοποιούντο στις γραμμές της Σαλαμίνας, λόγω της μη προσκόμισης βεβαίωσης ασφαλιστικής κάλυψης προς τρίτους, η κατάσταση ομαλοποιείται σταδιακά, ενώ δεν υπάρχουν διαμαρτυρίες κατοίκων.
Όπως ήδη έχει ανακοινωθεί, στα δρομολόγια θα προστεθούν αύριο άλλα τρία φέρυ μπόουτ.
Πηγές από το υπουργείο Ναυτιλίας, ανέφεραν ότι το τέταρτο τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας απέρριψε οριστικά την προσφυγή των δύο κοινοπραξιών που δραστηριοποιούντο έως τώρα στις συγκεκριμένες γραμμές και ζητούσαν να κηρυχθεί παράνομη η απόφαση με την οποία βάση ευρωπαϊκής οδηγίας το υπουργείο Ναυτιλίας υποχρεώνει πλέον όλα τα πλοία χωρητικότητας άνω των 300 GT, από 01 Ιανουαρίου 2012, να διαθέτουν ασφαλιστική κάλυψη για απαιτήσεις υπέρ τρίτων, με στόχο να εξασφαλίζεται η επαρκής αποζημίωση των επιβατών, σε περίπτωση ατυχήματος ή ζημιάς κατά τη διάρκεια του πλου.
Σημειώνεται ότι για το θέμα υπάρχει και γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, που αναφέρει ότι στην εφαρμογή της εν λόγω ευρωπαϊκής απαίτησης που προβλέπεται στο Προεδρικό Διάταγμα, συμπεριλαμβάνεται το σύνολο των πορθμειακών γραμμών της χώρας και οι γραμμές Πέραμα-Παλούκια Σαλαμίνα και Φανερωμένη Σαλαμίνας-Πέραμα Μεγαρίδος.
Από τη Δευτέρα τα μεσάνυχτα, η Σαλαμίνα βρίσκεται σε καθεστώς ιδιότυπης ομηρίας καθώς χιλιάδες κάτοικοι του νησιού, που καθημερινά μετακινούνται μέσω των πορθμείων ταλαιπωρούνται, ενώ και οι εργαζόμενοι των δύο κοινοπραξιών απειλούνται από την μια μέρα στην άλλη να βρεθούν χωρίς δουλειά, τονίζει το τμήμα ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ.
Καλεί το υπουργείο Ναυτιλίας να εξασφαλίσει ασφαλή και ποιοτική μετακίνηση των κατοίκων με την ίδια συχνότητα στα δρομολόγια, να διασφαλίσει τις θέσεις εργασίας των ναυτεργατών που απολύθηκαν από τα πλοία της κοινοπραξίας, να μειώσει τις τιμές των εισιτηρίων και να υπάρξει δωρεάν πρόσβαση σε άνεργους, στρατευμένους και σπουδαστές.