Η κατάσταση στην ακτοπλοϊκή σύνδεση της Σαλαμίνας με τον Πειραιά ομαλοποιείται σταδιακά, ενώ δεν υπάρχουν διαμαρτυρίες κατοίκων, ανέφερε το πρωί της Τετάρτης στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο διευθυντής του γραφείου Τύπου του Λιμενικού Σώματος Νίκος Λαγκαδιανός.
Ο κ. Λαγκαδιανός υποστήριξε, ότι αυτή τη στιγμή, τρία πλοία κάθε μισή ώρα εκτελούν τα δρομολόγια Πέραμα-Παλούκια Σαλαμίνας και Φανερωμένη Σαλαμίνας-Πέραμα Μεγαρίδος.
"Εως το μεσημέρι η συχνότητα των δρομολογίων θα ενισχυθεί καθώς θα προστεθούν άλλα τρία φεριμπότ, ενώ αναμένονται αφίξεις και άλλων πλοίων στην περιοχή" υπογράμμισε ο κ.Λαγκαδιανός.
Ο δήμαρχος Σαλαμίνας, Γιάννης Τζαβαρής είπε ότι η συνέχεια αυτής της κατάστασης είναι σε λάθος δρόμο και ότι χθες το απόγευμα υπήρξε μια συνάντηση με τον υπαρχηγό του Λιμενικού Σώματος Κώστα Κουνουγέρη, προκειμένου να εξευρεθεί μια λύση με τους πλοιοκτήτες των δύο κοινοπραξιών απο τις οποίες το υπουργείο ανεκάλεσε τις άδειες αποδοχής των δρομολογίων, καθώς δεν κατέθεσαν βεβαιώσεις ασφαλιστικής κάλυψης των πλοίων τους προς τρίτους.
Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ενωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού, Αντώνης Νταλακογιώργος, ανακοίνωσε την Τρίτη ότι περίπου 210 άτομα που αποτελούσαν τα πληρώματα των 30 πλοίων των δύο κοινοπραξιών που δραστηριοποιούντο έως σήμερα στις γραμμές απολύθηκαν και κάλεσε όλες τις πλευρές να αναλάβουν τις ευθύνες τους.
Ο αντιπεριφερειάρχης Πειραιά, Δημήτρης Κατσικάρης, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, είπε ότι ενόψει της θερινής περιόδου, η κατάσταση λόγω της αύξησης της κίνησης θα επιδεινωθεί και θα πρέπει το υπουργείο Ναυτιλίας να μεριμνήσει άμεσα για την αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων.
Ο κ.Κατσικάρης, κάλεσε εκ νέου τους πλοιοκτήτες των δύο κοινοπραξιών, που δραστηριοποιούντο έως τώρα στις γραμμές και στήριζαν έμπρακτα δεκάδες πολίτες της Σαλαμίνας το έργο τους, να συμμορφωθούν με τις απαιτήσεις του υπουργείου.
Ανακοίνωση για το θέμα εξέδωσε η Δημοκρατική Αριστερά:
"Ο Τομέας Ναυτιλίας της ΔΗΜΑΡ αναφορικά με το πρόβλημα που προέκυψε στην ακτοπλοϊκή σύνδεση της Σαλαμίνας θεωρεί ότι:
1) Οι συγκεκριμένοι πλοιοκτήτες οφείλουν να συμμορφωθούν με την ευρωπαϊκή και εθνική νομοθεσία.
2) Η πολιτεία δεν μπορεί να εκβιάζεται προκειμένου να παραβλέπει την εφαρμογή των νόμων, ενώ από την άλλη μεριά δεν μπορεί ν' αφήσει τους κατοίκους του νησιού χωρίς συγκοινωνία
3) Και οι δυο πλευρές πρέπει να εξαντλήσουν τα περιθώρια του διαλόγου,
Προτείνουμε ως εναλλακτική λύση τη μηνιαία κυλιόμενη ασφάλιση των πλοίων έως την έκδοση οριστικής απόφασης από το Συμβούλιο της Επικρατείας".