Νέες ανάγκες για ηλεκτροδηγούς δημιουργούνται στο μετρό, μετά και τη λειτουργία των δύο νέων σταθμών της γραμμής 2, Περιστέρι και Ανθούπολη, το πρωί του Σαββάτου 6 Απριλίου.
Τον Ιούλιο θα ενταχθούν οι τέσσερις νέοι σταθμοί της γραμμής 2 (Ελληνικό, Αργυρούπολη, Ηλιούπολη, Άλιμος) στο σύστημα των αστικών συγκοινωνιών -και τον Σεπτέμβριο η Αγία Μαρίνα στο Χαϊδάρι.
Τότε, αναμένεται να υπάρξει μεγάλη πίεση, καθώς έχει ήδη διαπιστωθεί αδυναμία εξυπηρέτησης του διευρυμένου δικτύου του μετρό με την υπάρχουσα δύναμη των ηλεκτροδηγών.
Όπως παρατηρούν στελέχη του ΟΑΣΑ, σε παρόμοια κατάσταση βρίσκονται και οι ηλεκτροδηγοί των άλλων δύο μέσων (ΗΣΑΠ, Τραμ) με αποτέλεσμα να μην είναι εφικτός ο "δανεισμός" εργαζομένων προκειμένου να εκπαιδευθούν για να καλύψουν τις τρύπες του μετρό.
Έτσι, αυτό θα έχει επίπτωση και στους συρμούς, καθώς η είσοδος των ολοκαίνουργιων κορεατικών τρένων Rotem, που βρίσκονται στο αμαξοστάσιο των Σεπολίων, θα οδηγήσει σιγά-σιγά σε απόσυρση ορισμένων τρένων Alstom του μετρό, αφού δε θα υπάρχουν επαρκή χέρια για να τα οδηγήσουν.