Στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στρέφονται οι Έλληνες πολίτες εν μέσω της οικονομικής κρίσης.
Η αγορά των συγκεκριμένων προϊόντων θεωρούνταν συμπληρωματική τα προηγούμενα χρόνια, αλλά σε παροντα χρόνο οι καταναλωτές φαίνεται να προσανατολίζονται αποκλειστικά -σε ορισμένες περιπτώσεις- σε αυτά.
Ο λόγος είναι ότι η αγορά αυτών των προϊόντων αποτελεί φθηνότερη λύση και συμφέρουσα για το πορτοφόλι τους.
Όπως προκύπτει από έρευνα που δημοσίευσαν τα "Νέα", οι καταναλωτές στη χώρα μας πληρώνουν περισσότερα από 1,9 δισ. ευρώ για προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι οι μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ έβαλαν στα ράφια τους περισσότερες κατηγορίες προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, ενώ προσανατολίζονται και στον εμπλουτισμό των ήδη υπαρχόντων.