Από τα 100 συμβάντα που καλείται να αντιμετωπίσει καθημερινά η ΕΥΔΑΠ και αφορούν βουλωμένα φρεάτια, την Παρασκευή οι κλήσεις το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας από πολίτες που ζητούν επέμβαση των συνεργείων, έχουν φτάσει τα 750, παρά το γεγονός ότι όπως αναφέρει ο διευθυντής δικτύου της ΕΥΔΑΠ, Στέφανος Γεωργιάδης στο news.gr, οι αποχετεύσεις λυμμάτων είναι χωριστικές, διαφορετικές δηλαδή για τα λύμματα και διαφορετικές για την ύδρευση.
“Υπάρχει μία δυνατότητα να αντιμετωπίζουμε 150 με 250 συμβάντα το οκτάωρο. Η εκτίμηση είναι ότι μέχρι τις 24.00 έως και τις 02.00 το αργότερο θα έχουν κλήσει όλα τα συμβάντα”, σημειώνει.
Όπως αναφέρει ο κύριος Γεωργιάδης, το πρόβλημα ξεκίνησε αρχικά από τα Δυτικά Προάστια και τον Πειραιά, όπου το πρόβλημα εκδηλώθηκε σε μεγαλύτερη έκταση, για να επεκταθεί στη συνέχεια στα Ανατολικά προάστια και την Κηφισιά, σε μικρότερη όμως σε μικρότερο όμως βαθμό.
Όπως αναφέρει, τα συνεργεία της εταιρείας καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την αντιμετώπιση του προβλήματος, το οποίο μειώθηκε σταδιακά, ενώ ο αριθμός των κλήσεων πολιτών προς την εταιρεία περιορίστηκε με δεδομένο ότι εξασθένησαν - προς το παρόν τουλάχιστον - οι έντονες βροχοπτώσεις που έπληξαν το λεκανοπέδιο από το πρωί της Παρασκευής.