Ομόφωνη ήταν η αρνητική γνωμοδότηση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου σε αίτημα της ελληνικής εταιρείας παραγωγής Central Athens AE για άδεια κινηματογράφησης στο Νομισματικό Μουσείο, για λογαριασμό της εταιρείας L' Oreal Istanbul.
Αιτία αποτέλεσε το σενάριο της διαφήμισης, σύμφωνα με το οποίο μία κοπέλα πηγαίνει νύχτα στο Μουσείο και με επιτήδειες “χορευτικές” κινήσεις προσπερνά τα λέιζερ των συστημάτων ασφαλείας, για να καταλήξει στον “θησαυρό” (ένα σαμπουάν της εν λόγω εταιρείας), ενώ την ίδια στιγμή αντιλαμβάνεται χαρούμενη ότι το χτένισμά της δεν έχει χαλάσει.
Το σενάριο της διαφήμισης κρίθηκε από τα μέλη του Συμβουλίου “άκρως απαράδεκτο και προσβλητικό”, ενώ ο καθηγητής Αρχιτεκτονικής του ΕΜΠ, Μανόλης Κορρές, έκανε λόγο για “έλλειψη σεβασμού”. Από την πλευρά της, η Διεύθυνση Μουσείων, Εκθέσεων και Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων του υπουργείου Πολιτισμού τόνισε ότι το σενάριο της διαφήμισης “αποτελεί δυσφήμηση για τα μουσεία μας και την ασφάλειά τους”.
Σημειώνεται μάλιστα ότι πρόκειται για το τροποποιημένο σενάριο, καθώς στην αρχική πρόταση ο θησαυρός αφορούσε ένα περιδέραιο, το οποίο φοράει η κοπέλα και μετά προσπαθεί να διαφύγει.
Πολλά ήταν τα μέλη του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου που εξέφρασαν την απορία τους, τόσο επειδή δεν επιλέχτηκε ένα τουρκικό μουσείο για το γύρισμα του διαφημιστικού, όσο και ως προς την αποδοχή του αιτήματος από πλευράς διεύθυνσης του Νομισματικού Μουσείου.