Δώδεκα νέες στάσεις κατά μήκος 5,5 χιλιομέτρων θα συνδέουν το Νέο Φάληρο με τον Πειραιά, όταν ολοκληρωθεί η επέκταση του Τραμ στον Πειραιά σε δύο περίπου χρόνια.
Χθες υπεγράφη μεταξύ του προέδρου της Αττικό Μετρό Χρ. Τσίτουρα και του εκπροσώπου της αναδόχου εταιρείας ΘΕΜΕΛΗ Α.Ε. Δημήτρη Ντινόπουλου η σύμβαση κατασκευής της επέκτασης του τραμ στον Πειραιά, ύψους 61,5 εκατομμυρίων ευρώ.
Η απόσταση από το λιμάνι του Πειραιά έως το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας θα καλύπτεται σε μόλις 8 λεπτά και σε καθημερινή βάση προβλέπεται να εξυπηρετούνται 35.000 επιβάτες.
Πρόκειται για επέκταση συνολικού μήκους 5,4 χλμ. με 12 σύγχρονες στάσεις. Ξεκινάει από τον σταθμό ΗΣΑΠ στο γήπεδο Καραϊσκάκη και καταλήγει στο λιμάνι του Πειραιά, στον τερματικό σταθμό «Ακτή Ποσειδώνος» μέσω των οδών Μικράς Ασίας, Λαμπράκη, Βασιλέως Γεωργίου, Εθνικής Αντιστάσεως και Σκυλίτση.
Το έργο θα ολοκληρωθεί σε δύο χρόνια και αναμένεται να «απομακρύνει» 15.000 οχήματα από την πόλη ημερησίως.
Παράλληλα με την κατασκευή του τραμ θα γίνουν και έργα ανάπλασης σε ελεύθερους χώρους όπως οι οδοί Κοραή, Αλικάκου, Δεληγιάννη και η περιοχή της Ευαγγελίστριας.
Παράλληλα, προωθούνται η υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ και οι επόμενες επεκτάσεις του δικτύου τραμ, οι οποίες είναι:
- Eπέκταση προς Καλλίπολη.
-Eπέκταση προς Κερατσίνι και Πέραμα.
- Επέκταση προς Αργυρούπολη (Ελληνικό - Αμαξοστάσιο – Αργυρούπολη).
- Επέκταση από Σύνταγμα έως Πλατεία Αιγύπτου (Πεδίον του Αρεως).
Το παρακάτω σχεδιάγραμμα είναι από την εφημερίδα Καθημερινή