Εγκλωβισμένα κοντέινερ στα δύο λιμάνια από τη συνεχιζόμενη απεργία.Επιστολή προς τον πρωθυπουργό και τον υπ.Ναυτιλίας θα αποστείλει η ΟΜΥΛΕ
Tα προβλήματα παραμένουν στις φορτοεκφορτώσεις των εμπορευματοκιβωτίων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ, καθώς η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας, συνεχίζει τις κινητοποιήσεις της για 27η ημέρα και εξήγγειλε νέα 48ωρη απεργία.
Νέα 24ωρη από σήμερα Τετάρτη 22/06 στις 12 το μεσημέρι, έως στις 12 το μεσημέρι της Πέμπτης 23/06 εξήγγειλαν και οι λιμενεργάτες στον ΟΛΘ.
Η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας(ΟΜΥΛΕ) ανακοίνωσε ότι την Πέμπτη οι εργαζόμενοι θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση στην πλατεία Καραϊσκάκη στον Πειραιά και πορεία προς το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Επίσης η ΟΜΥΛΕ, θα αποστείλει επιστολή προς τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα και τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Θ.Δρίτσα, ζητώντας να γίνει απαλοιφή της φράσης «κατάργηση του Γενικού Προσωπικού Κανονισμού από το διοικητικό συμβούλιο του ΟΛΠ» που βρίσκεται σε διάταξη της νέας σύμβασης παραχώρησης μεταξύ ελληνικού δημοσίου και ΟΛΠ, ενώ θα ζητούνται γραπτές δεσμεύσεις αναφορικά με τη δυνατότητα μετάταξης εργαζομένων σε άλλες υπηρεσίες του δημοσίου.
Η Ένωση Λιμενεργατών Αρχιεργατών του ΟΛΠ με ανακοίνωσή της αναφέρει ότιβρίσκεται σε διαρκή ετοιμότητα για ν' απαντήσει σε οποιαδήποτε πρόκληση που θα αμφισβητήσει τα εργασιακά δικαιώματα των εργαζομένων.
Τα σοβαρότερα πρoβλήματα εστιάζονται πάντως αυτή τη στιγμή στο χώρο των εμπορευματοκιβωτίων στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, καθώς οι χειριστές και οι τεχνικοί των δύο οργανισμών, ανήκουν στην Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας.
Το κόστος από τις συνεχιζόμενες κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα δύο λιμάνια δεν μπορεί να εκτιμηθεί ακόμα από στελέχη των δύο οργανισμών, ωστόσο αυτή τη στιγμή εκατοντάδες κοντέινερ παραμένουν εγκλωβισμένα στους σταθμούς.
Στο car terminal του ΟΛΠ, αυτή τη στιγμή είναι «παγιδευμένα» 2.500 αυτοκίνητα, εκ των οποίων τα 2.000 έχουν προορισμό χώρες της Μέσης Ανατολής και τα 500 την Ελλάδα.
Ήδη, πολλά πλοία μεταφοράς οχημάτων και κοντέινερ με αρχικό προορισμό τον Πειραιά η τη Θεσσαλονίκη, λόγω των κινητοποιήσεων των εργαζομένων κατευθύνθηκαν σε ανταγωνιστικά λιμάνια γειτονικών χωρών παρακάμπτοντας την Ελλάδα.