Ο εκδότης Π. Μαυρίκος και ο δημοσιογράφος Χρ. Φράγκου αρνήθηκαν ότι διέπραξαν οποιαδήποτε αξιόποινη πράξη
Τα βέλη τους κατά του προφυλακισμένου δημοσιογράφου Π. Μουσσά έστρεψαν οι δυο συγκατηγορούμενοι του στην υπόθεση της εκβίασης ΔΕΚΟ και τραπεζικών ιδρυμάτων.
Στις απολογίες τους ενώπιον του 1ου ειδικού ανακριτή, ο εκδότης Π. Μαυρίκος και ο δημοσιογράφος Χρ. Φράγκου, λίγο πριν αφεθούν ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους, αρνήθηκαν ότι διέπραξαν οποιαδήποτε αξιόποινη πράξη, κατονομάζοντας ως πρωταγωνιστές της υπόθεσης τον Π. Μουσσά και την καταγγέλλουσα υπεύθυνη επικοινωνίας της ΕΥΔΑΠ.
“Πόλεμος συμφερόντων”
Ο εκδότης Π. Μαυρίκος, απαντώντας στις ερωτήσεις του δικαστικού λειτουργού, ισχυρίστηκε ότι είναι θύμα σκευωρίας “εγχώριων κέντρων” που εκπροσωπούν επιχειρηματίες, αλλά και πολιτικούς, τα οποία έβαλαν την Α.Κ. να προχωρήσει στην καταγγελία. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, “βάζουν τα ελληνικά μέσα ενημέρωσης να δίνουν προς τον χειμαζόμενο ελληνικό λαό συγκεκριμένη ροή κόβοντας και ράβοντας αποσπάσματα από ηχητικές συνομιλίες που έχουν γραφτεί με αποτέλεσμα να φαίνεται εγκληματίας και απατεώνας ένας άνθρωπος με λευκό ποινικό μητρώο, με 50 εργαζόμενους Έλληνες, έχει την ικανότητα να κρατάει δύο εφημερίδες εθνικής εμβέλειας, χωρίς πίσω από αυτά τα έγγραφα να υπάρχουν εξωεκδοτικά συμφέροντα όπου εκεί θα μπορούσε να σταθεί κατηγορία για κατάχρηση εξουσίας σε βάρος του δημοσίου όπου πολιτικοί από θέση ευθύνης θα μπορούσαν να τροφοδοτήσουν μέσα ενημέρωσης με κρατική διαφήμιση η οποία θα εδίδετο όχι κατ' αναλογία αλλά κατά το δοκούν”.
Και… συμβουλές προς τις ΔΕΚΟ
Ο Π. Μαυρίκος επέμεινε πως ο Μουσσάς τον χρησιμοποίησε και έδωσε και... συμβουλές για τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να γίνονται οι διαφημιστικές καταχωρήσεις.
“Ήθελα να στείλω ούτως ή άλλως αιτήματα προσφορών προς την ΕΥΔΑΠ και ο Μουσσάς γνωρίζοντάς το με χρησιμοποίησε ως γνωριμία στην συγκεκριμένη κυρία”, είπε απολογούμενος και συνέχισε: “Θεωρώ ότι 20.000 ευρώ για τη διαφήμιση μιας ΔΕΚΟ είναι υπερβολικό ποσό, γι' αυτό προτείνω στις υπόλοιπες ΔΕΚΟ να ακολουθήσουν την πεπατημένη της ΔΕΗ και να γίνονται ηλεκτρονικοί μειοδοτικοί διαγωνισμοί προκειμένου οι μειοδότης να λαμβάνει διαφημιστική καταχώρηση”.