Επιστολή προς τον πρόεδρο του ΕΟΠΥΥ, Λευτέρη Παπαγεωργόπουλο, με την οποία σχολιάζει τις καταγγελίες που είδαν το φως της δημοσιότητας και αφορούν τον τρόπο διαχείρισης των τηλεφωνικών ραντεβού από τις εταιρείες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, εξέδωσε ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών.
Όπως επισημαίνει ο συνδικαλιστικός φορέας των γιατρών, είχε εκφράσει την αντίθεσή του στο συγκεκριμένο σύστημα εξυπηρέτησης των ασθενών από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας του, ενώ κάνει λόγο και για “αδικαιολόγητη και υπέρμετρη επιβάρυνση”, των ασφαλισμένων και μιλάει για “απαράδεκτη” εμφάνιση των συγκεκριμένων εταιρειών σε διαφημίσεις στα μέσα ενημέρωσης.
Το κείμενο αναφέρει:
Συνημμένα στην παρούσα σας αποστέλλουμε σοβαρότατη καταγγελία ιατρού μέλους μας συμβεβλημένης με τον Οργανισμό σας, σύμφωνα με την οποία ενώ, όπως προκύπτει από τη συνημμένη κατάσταση ραντεβού, σήμερα είχε μόνο 5 ραντεβού, οι υπεύθυνοι μίας εκ των ιδιωτικών εταιρειών για ραντεβού, για άγνωστους και διερευνητέους λόγους, της έκλειναν ραντεβού για τις 13-12-2012! Της εγγράφου αυτής καταγγελίας έχουν προηγηθεί προφορικές καταγγελίες ιατρών μελών μας.
Ο ΙΣΑ ήδη από τις 5 Αυγούστου 2012 είχε εκφράσει την αντίθεση του στο νέο σύστημα καταχώρισης των ραντεβού των ασφαλισμένων του ΕΟΠΥΥ, η οποία γίνεται με τεράστια οικονομική επιβάρυνση των ασφαλισμένων. Στις δυναμικές παρεμβάσεις μας βρήκαμε αρωγό τη δική σας πρωτοβουλία προς την κατεύθυνση της κατάργησης των 5ψήφιων αριθμών κλήσεων και επαναφορά στο παλαιότερο σύστημα.
Από την επισυναπτόμενη καταγγελία, η οποία κοινοποιήθηκε και σε σας, έχουμε πλέον την πεποίθηση ότι το ζήτημα δεν είναι μόνο η υπέρμετρη και αδικαιολόγητη οικονομική επιβάρυνση των ασφαλισμένων και η απαράδεκτη εμφάνιση των εταιρειών αυτών στα ΜΜΕ στην προσπάθειά τους για προσέλκυση πελατείας, αλλά κυρίως η αδυναμία τους να ανταποκριθούν στο έργο που τους έχει ανατεθεί.
Ο ΙΣΑ ζητά πλέον, ενόψει των παραπάνω, την άμεση επαναφορά στα παλαιότερα δεδομένα με αποκλειστικό γνώμονα το συμφέρον του έλληνα ασφαλισμένου και την προάσπιση του κύρους του ΕΟΠΥΥ.