Σειρά παρεμβάσεων για τη βελτίωση των υπηρεσιών του προαστιακού σιδηροδρόμου και την ενίσχυση της επιβατικής του κίνησης υλοποιεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε συνεργασία με το υπουργείο Μεταφορών, τον ΟΣΕ, την ΕΕΣΣΤΥ και την ΕΡΓΟΣΕ.
Πιο συγκεκριμένα, οι κύριες δράσεις είναι η επιδιόρθωση ζημιών που υπάρχουν στις κυλιόμενες σκάλες, στους ανελκυστήρες, στα καθίσματα, στους πωλητές εισιτηρίων και ακυρωτικών εισιτηρίων, στα WC, στον φωτισμό, ο καθαρισμός των σταθμών και των αιθουσών αναμονής καθώς και η μείωση ή και η εξάλειψη των καθυστερήσεων.
Στόχος, σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, είναι να προσελκύσει νέους επιβάτες παρέχοντας άνεση και ασφάλεια, αλλά και να αλλάξει η εικόνα του μέσου, αφού υπάρχουν πολλές φθορές και καταστροφές σε συρμούς και κτίρια.