“V.I.P” παρελάσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Με τον κόσμο αποκλεισμένο θα διεξαχθούν οι στρατιωτικές παρελάσεις της 28ης Οκτωβρίου σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη την Τρίτη με την αστυνομία να θέτει σε επιφυλακή το προσωπικό της για την αποτροπή τυχόν επεισοδίων.

Oι εξέδρες των επισήμων θα είναι αποκλεισμένες σε απόσταση δεκάδων μέτρων από κάγκελα και παρατεταγμένους αστυνομικούς, ενώ ο κόσμος θα παρακολουθήσει τις παρελάσεις κυρίως στην αρχή και στο τέλος τους.

Στη Θεσσαλονίκη επί ποδός θα βρίσκονται για την αυριανή στρατιωτική παρέλαση περίπου 2.000 ένστολοι σε μία προσπάθεια να μην επαναληφθούν τα επεισόδια που είχαν σημειωθεί την 28η Οκτωβρίου του 2011, όταν ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κάρολος Παπούλιας είχε στοχοποιηθεί από ομάδα διαδηλωτών.

Στη Θεσσαλονίκ βρίσκεται ήδη ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κάρολος Παπούλιας, για τις εορταστικές εκδηλώσεις της εθνικής επετείου της 28ης Οκτωβρίου.

Θα παρελάσουν ειδικά εκπαιδευόμενοι σκύλοι

Παράλληλα, θα παρελάσουν για πρώτη φορά οι ειδικοί εκπαιδευόμενοι σκύλοι του Στρατού, οι οποίοι ανήκουν στο Γ' Κτηνιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης και φυλάσσουν στρατόπεδα κυρίως κατά τις νυχτερινές ώρες. 

Με κάγκελα είναι φραγμένη και η μαθητική παρέλαση που ξεκινάει 11.00 στην Αθήνα και θα διαρκέσει περίπου 45 λεπτά. Κάγκελα έχουν τοποθετηθεί περιμετρικά της πλατείας Συντάγματος όπου η πρόσβαση θα επιτρέπεται μόνο σε όσους έχουν διαπιστεύσεις και προσκλήσεις. 

Επίσης, όπως αναφέρει δημοσίευμα, του Ελεύθερου Τύπου οι αξιωματικοί της ΕΛΑΣ έχουν σχεδιάσει πυρετωδώς τη λήψη μέτρων για την αποτροπή ενός τρομοκρατικού χτυπήματος που θα μπορούσε να γίνει παρουσία πλήθος κόσμου. Πληροφορίες αναφέρουν ότι βρέθηκε τρόπος κατάρριψης ύποπτων ελικοπτέρων μέσω ηλεκτρονικών παρεμβολών στα συστήματα πλοήγησής τους. Ο εξοπλισμός που πιθανολογείται ότι θα αποκτηθεί από το υπουργείο Δημόσιας Τάξης και θα χρησιμοποιθεί από την αστυνομία παρεμβαίνει στα ηλεκτρονικά συστήματα των τηλεκατευθυνόμενων μοντέλων και αδρανοποιεί το σύστημα πλοήγησής τους, μπλοκάροντας ουσιαστικά το τηλεχειριστήριο του χρήστη. Το αποτέλεσμα είναι το ελικοπτεράκι να φεύγει από τον έλεγχο του δράστη και να πέφτει στο έδαφος όταν τα καύσιμά του τελειώσουν ή αποδυναμωθούν οι μπαταρίες του.