Στην μετεγκατάσταση των δύο σταθμών των ΚΤΕΛ και στη συγχώνευσή τους σε ένα προχωρά το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Η μελέτη για τη συγκεκριμένη κίνηση και τη μεταφορά των δύο σταθμών στον Ελαιώνα είχε υλοποιηθεί από το Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο το 2004, αλλά η προαναγγελία της έναρξης του συγκεκριμένου έργου έγινε τον Ιούλιο από τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.
Οι δύο σταθμοί σε Κηφισό και οδό Λιοσίων προβλέπεται να έρθουν σε εγκαταστάσεις πλησίον του σταθμού του μετρό στον Ελαιώνα (μπλε γραμμή) και έτσι όλα τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ θα ακολουθούν την ίδια διαδρομή και η εκκίνηση για όλα τα δρομολόγια θα γίνεται από το ίδιο σημείο.
Σύμφωνα με τη μελέτη του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, ο σταθμός θα δημιουργηθεί σε έκταση 90 στρεμμάτων στον Ελαιώνα, εκ των οποίων τα 45 στρέμματα θα εξυπηρετήσουν τις ανάγκες των υπεραστικών λεωφορείων. Από τα 45 στρέμματα, τα 23 στρέμματα θα φιλοξενήσουν τον σταθμό των ΚΤΕΛ και τα υπόλοιπα 22 θα αξιοποιηθούν για εμπορικές χρήσεις, τη δημιουργία χώρων ψυχαγωγίας και στάθμευσης, ενώ δεν αποκλείεται μέχρι και η ανέγερση ξενοδοχείου στην περιοχή.
Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας "Καθημερινή", "ξεπαγώνει" η προκήρυξη του διαγωνισμού για την κατασκευή των σύγχρονων εγκαταστάσεων και η εταιρεία Αττικό Μετρό θα αναλάβει να "τρέξει" τον διαγωνισμό και στη συνέχεια θα έχει τον ρόλο του τεχνικού συντονιστή των μελετών και της κατασκευής του έργου.
Η χρηματοδότηση του έργου, ο προϋπολογισμός του οποίου εκτιμάται ότι θα ανέλθει περίπου στα 90 εκατ. ευρώ, θα γίνει μέσω Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα, και το μερίδιο του ιδιώτη -σύμφωνα με τις έως τώρα ενδείξεις- φαίνεται ότι θα αναλάβει ο παραχωρησιούχος μαζί με τα ΚΤΕΛ.
Ενδιαφέρον για το έργο, εκτός από τα ΚΤΕΛ, έχουν επιδείξει και οι συγκοινωνιακοί φορείς, που εκτιμούν ότι η μετεγκατάσταση των δύο υφιστάμενων κεντρικών σταθμών στον Ελαιώνα θα φέρει μεγάλη ανάσα στην πρωτεύουσα.