Ο Άρης Σταθάκης γεννήθηκε στον Ασωπό Λακωνίας. Σπούδασε στην Ανωτάτη Βιομηχανική αλλά έγινε δημοσιογράφος. Συνεργάστηκε με την εφημερίδα "Απογευματινή", τα περιοδικά "Πίστες και Δρόμοι", "Auto-Εξπρές", "4 Τροχοί", "Car & Driver" κ.ά. Συνεργάστηκε επίσης σε τηλεοπτικές εκπομπές με την ΕΤ1 και τον ΑΝΤ1 και σε ραδιοφωνικές εκπομπές ως ανταποκριτής της ολλανδικής ραδιοφωνίας NOS, με την ΕΤ1 και τον ΑΝΤ1. Το 1992 πήρε το βραβείο Δημοσιογραφίας για την προσφορά του στην ελληνική κοινωνία, με το σκεπτικό ότι έμαθε τους Έλληνες να φορούν ζώνες ασφαλείας και κράνη.
Εξελέγη βουλευτής της Β' Αθηνών με τη Ν.Δ. στις εκλογές του 2004 και του 2007. Διετέλεσε αντιδήμαρχος Δήμου Αθηναίων 1999 & 2003, εκπρόσωπος Τύπου Δήμου Αθηναίων 2001-2003, πρόεδρος του Οργανισμού Οδικής Ασφάλειας του Δήμου Αθηναίων από το 2000, πρόεδρος της δημοτικής επιχείρησης ελέγχου στάθμευσης από το 2003, μέλος της Εθνικής Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας από το 1996, πρόεδρος Ελληνικού Συνδέσμου Συντακτών Αυτοκινήτων, αντιπρόεδρος 1990-1992, γενικός Γραμματέας Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτων 1975-1977/1980-1984, οδηγός αγώνων αυτοκινήτων 1968-1984.
Ο Σταθάκης παραδεχόταν συχνά ότι αν και ασχολήθηκε με την πολιτική, πρωταρχική θέση για εκείνον έχει η δημοσιογραφία. Κι αυτό γιατί πέρασε, όπως έλεγε, τα καλύτερα και πιο δημιουργικά του χρόνια σε εφημερίδες, περιοδικά, τηλεοράσεις και ραδιόφωνα, με πιο σκληρά, αλλά και πολύ όμορφα τα χρόνια που έκανε εξωτερικές ειδήσεις στην εφημερίδα «Απογευματινή».
"Τότε που πηγαίναμε στην εφημερίδα από τις 4 τα ξημερώματα μέχρι τις 8 το πρωί και ξαναπηγαίναμε 7-10 το βράδυ Τότε που μας ενδιέφερε η ποιότητα του κειμένου και όχι η ώρα που περνούσε", σύμφωνα με τις περιγραφές του.
Σε συνέντευξή του είχε πει: "Η πολιτική μου άρεσε, αλλά δεν είχα καμία σχέση με κόμματα. Δέχθηκα όμως την πρόταση της Ν.Δ. και τελικά πήγα στη Βουλή, επειδή μου ζήτησαν να συνεχίσω «από τη μέσα πλευρά".
Διαβάστε επίσης: