Ακόμα όμως και επιχειρήσεις που βρίσκονται μέσα σε mall που δεν θα συμμετάσχουν στην Μαύρη Παρασκευή
Ουρές σχηματίζονται από το πρωί και σε ελληνικά καταστήματα από κόσμο που προσπαθεί να επωφεληθεί από τις προσφορές. Δεκάδες κόσμου στήθηκαν από το πρωί έξω από τις μεγάλες αλυσίδες που κάνουν εκπτώσεις έως 80% σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, περιμένοντας υπομονετικά να ανοίξουν οι πόρτες.
Εικόνες από το κέντρο της Αθήνας
Η πρώτη επιχείρηση στην Ελλάδα που ανακοίνωσε πως θα πραγματοποιήσει σημαντικές μειώσεις τιμών επικαλούμενη την Μαύρη Παρασκευή ήταν η αλυσίδα Public.
Στην συνέχεια, ακολούθησαν επιχειρήσεις όπως η Media Markt, η GAPαλλά και εμπορικά κέντρα όπως το RiverWest, το Athens Metro Mall και το McArthur Glen.
Συμμετοχή δήλωσαν, επίσης, το Πλαίσιο και η αλυσίδα καταστημάτων με είδη σπιτιού, JYSK.
Ακόμα όμως και επιχειρήσεις που βρίσκονται μέσα σε mall που δεν θα συμμετάσχουν στην Μαύρη Παρασκευή, μπορούν να δηλώσουν μεμονωμένα συμμετοχή.
Ο λόγος που η «Μαύρη Παρασκευή» λέγεται «μαύρη» είναι επειδή τα έσοδα από τις πωλήσεις αυτής της περιόδου, είναι παραδοσιακά τα σημαντικότερα της χρονιάς, με αποτέλεσμα τα καταστήματα να καταγράφουν κέρδη, έχοντας «μαύρο» το τελικό αποτέλεσμα του ισολογισμού τους.
Φωτογραφίες: Γιάννης Κέμμος